קולולו: חתונה בסימן 9

אינספור זוגות לטשו את העיניים לעמוד מתחת לחופה בתאריך המבוקש 9-9-2019. דניאל בר אילן ונוי אעידן מעפולה הם בין הזוגות המאושרים שיזכו לחגוג בתאריך המיוחד. מזל טוב!
צילום: לירוי ואביעד צלמים

"כבר לפני שנתיים סימנו את התאריך 9-9-2019 וידענו שנעשה הכל בכדי לעמוד מתחת לחופה ביום הזה. היה חשוב לנו להינשא בתאריך מיוחד ואנחנו שמחים שהצלחנו לשריין לנו אותו ומעתה הוא יהיה לכל החיים עימנו ושלנו", כך סיפרו בני הזוג דניאל בר אילן וחברתו נוי מעפולה שיעמדו היום מתחת לחופה המפוארת של אולמי "הינומה" בחיפה.
מעבר לתאריך המיוחד בו מככבת הספרה 9, יש נוכחות למספר הזה גם במספר המוזמנים שיעמוד על לא פחות מ-900.
החתן דניאל הוא הבעלים של חנות התכשיטים המצליחה "דניאל תכשיטים" בשדרות ארלזורוב בעפולה. נוי הכלה היא בתו של עמוס אעידן, פיגורה ספורטיבית מיתולוגית מבירת העמק- שאוחז גם בתואר ארצי, מלך השערים של הליגות הנמוכות בישראל.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


החיבור בין בני הזוג יוביל מן הסתם לנוכחות של אנשי עסקים מכל רחבי עפולה, העמקים והצפון- לצד אינספור כוכבי כדורגל מהעבר וההווה. יחד עם בני המשפחה והחברים הרבים של הזוג, צפויה היום חגיגה אמיתית על רחבת הריקודים כשלאורחים גם תמתין הפתעה מוזיקלית מרשימה.
"אין ספק שזה אירוע מיוחד שנערך בתאריך מיוחד", סיפר האב הנרגש עמוס מספר שעות לפני שיצעד לעבר החופה, "אני אישית התחברתי מאוד לרעיון של נוי בתי והחתן שלי דניאל. מעבר לפיקנטריה יהיה להם גם קל לזכור בעתיד את התאריך הזה. הכי חשוב לנו ההורים שהם ייצאו לדרך החדשה בחייהם בהצלחה, בחיוך ובהערכה הדדית. עתה נותר רק לשמוח".