קולולו: הבועט העפולאי נתנאל גולדמן שלף טבעת והצמודה אמרה איידו. חברת אעידן גם בצ'לסי. פלאש! – רכילות בעמק

נא לשריין את התאריך ולהכין את המעטפות: נתנאל גולדמן והצמודה שובל קבעו תאריך לחתונה והוא…29.5.18. הספירה לאחור החלה.

לידיעת הציבור בעמק: הבועט אמרי זייד הוציא למכירה את רכב 'האביזה' שלו. להלן כמה פרטים אודות הרכב: צבע לבן, מודל 2013, יד 2 פרטית וטסט לשנה, מערכת מולטימדיה ומצלמת רוורס. תכל'ס, מה צריך יותר מזה???

ואם כבר אירוח אז להב הולין לקח אליו לחיפה את הזרים לנגסטון ומיילס לסוף שבוע שכלל ארוחות מפנקות בילוי לילי וביקור בחוף הים בשבת. במילה אחת: מקצוען.

אעידן-1
משפחת אעידן בסופ"ש של כדורגל אנגלי

↑ אעידן אימפריה: יגאל, עמוס, דודי ויניב לקחו פסק זמן קצר מהעיסוקים והמשפחה וחרשו את לונדון. בין לבין הם גם הספיקו לראות כמה משחקים מעניינים
מנהל הפועל עפולה בכדורסל עודד עקיבא והשחקן ליאור קוויק חולקים דאגה משותפת להפועל תל אביב בכדורגל השבוע נראו עקיבא וליונל קוויק שמחים אחרי הניצחון במשחק העונה.

תגידו מזל טוב ענק ליקיר המדור יוסי לוי. שמענו שבתו מור קיבלה הצעת נישואין מבחיר ליבה. כעת המדור ממתין לתאריך רשמי של החתונה. בהצלחה.

וותיקי אסי-1

↑ וותיקי אסי גלבוע שומרים על כושר קבלו את קבוצת הוותיקים של אסי גלבוע בכדורגל עם סגל מלא

מנכ"ל הפועל עפולה לשעבר, תומר רחמים, ממשיך לסקרן את החברים בפייסבוק עם סטטוסים עוקצניים. והפעם בתפריט: "חברים אמיתיים נדיר למצוא, קשה לעזוב ובלתי אפשרי לשכוח". אנחנו נשמח לדעת למי או למה התכוון המשורר

רגע לפני הדרבי מול הפועל נצרת עילית, שחקני הפועל עפולה יצאו להירגע עם יום מפנק בחמת גדר. בין לבין דיברו עם התנינים וגם נהנו בג'קוזי. רק חבל שזה לא עזר להם ממש.

מומי כהן-1
לא רק מנהל הפועל עפולה- מומי כהן עובד על טאצ' האישי עם השחקנים הזרים

לפני שבועיים, חמת גדר: מנהל הפועל עפולה מומי כהן דאג לפנק את הזרים של הקבוצה כמו שצריך.

סופ"ש שעבר, לונדון: יגאל, עמוס, דודי ויניב לבית אעידן-יצאו לשלושה ימים של הנאה צרופה בבירת הממלכה. שמענו שהיה להם כיף לא נורמלי.

זר חדש-1
זר חדש נעלים חדשות. המדור מאחל הרבה ג'אמפ שוט לאנתוני מיילס

הזר החדש של עירוני הפועל עפולה הגיע לספורט העמקים שם פינק אותו שמואל וקנין בזוג נעליים מקצועיות. שאפו.

• משפחת לוטאטי עשתה לה מנהג קבוע לארח את מי שנשאר בשבת בעפולה. משפחת הכדורסל מארחת את השחקנים שמספרים על אירוח כיד המלך. גם המדור מחכה להזמנה.

צביקה-1
התגעגתי אז באתי: צביקה זכריה השוער בדימוס מככב עם החברה בשישי

↑ צביקה זכריה, זוכרים? אחרי תקופה ארוכה ללא כדורגל, השוער בדימוס הגיע בשישי לשחק עם החבר'ה במגרש המאולתר בגן העיר להלן התיעוד

  שהם יפספסו? המאמן/מורה אפי סבג ורעייתו לירון לקחו קצת אוויר מהחיים העמוסים ויצאו לספוג קצת תרבות במופע המשותף של אייל גולן ואתניקס בהיכל מנורה מבטחים