"צריך לנסות לעצור את ניסיונות ההשתלטות על עפולה"

הרב שמואל אליהו, הרב הראשי לעיר צפת ובנו של הראשון לציון, הרב מרדכי אליהו, נפגש השבוע עם עו"ד אילן וקנין, שמוביל את מאבק התושבים בפרשת המכרזים בעפולה עלית

עו"ד אילן וקנין, שמוביל את מאבק התושבים בהיבט המשפטי בפרשת המכרזים בעפולה עלית נפגש לאחרונה עם הרב שמואל אליהו, הרב הראשי לעיר צפת ובנו של הראשון לציון, הרב מרדכי אליהו. מפגש זה מצטרף למפגשים נוספים של וקנין עם רבנים מקובלים ומובילי דעה. כזכור, בשבוע החולף נפגש עו"ד וקנין עם הרב חיים קנייבסקי. המפגשים נעשים במטרה לרתום את הרבנים למאבק התושבים.


במקביל לפעילות המשפטית פועל ועקנין גם בפן הציבורי אצל הרבנים המשפיעים במגזר הדתי, ומגייסם לקריאה לביטול תוצאות המכרזים, עו"ד ועקנין נפגש מלבד רבה של צפת, גם עם עם הרב בעדני, ממועצת גדולי התורה בישיבתו "אורח חיים" שבבני ברק ועם רבנים נחשבים נוספים.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


במהלך המפגש אמר הרב אליהו: "יש מצווה גדולה לייהד את הגליל, יש מצווה גדולה לייהד את ארץ ישראל, זו מדינה יהודית, זה החלום שלנו אליו אנו מתפללים. ויש מצווה גדולה לשמור על עפולה, שתהיה עיר ואם בישראל. אין לנו עוד מקומות בעולם רק בארץ ישראל. כל ניסיונות ההשתלטות על עפולה, צריך לעצור אותם, מצווה לעצור אותם, מצווה לשמור על עם ישראל, על ארץ ישראל ששייכת לעם ישראל נקודה! חיזקו ואימצו".

לצד הפגישות עם הרב קנייבסקי והרב אליהו, עו"ד וקנין נפגש בסוף השבוע שעבר עם הרב בעדני, ממועצת גדולי התורה בישיבתו "אורח חיים" שבבני ברק וכן עם הרב מזוז.

עו"ד וקנין הוסיף כי ימשיך בפגישות עם רבנים משמעותיים ומובילי דעה בעדה החרדית, בציונות הדתית ומכל הזרמים במאבק לביטול המכרז במורדות עפולה שבעפולה הצעירה, כמאבק על שמירה על ארץ ישראל לעם ישראל. "זה עניין בעל חשיבות מהותית ועוד יותר קיומית", סיכם.