צפו: "שנה של דבש" – מנהיגי העמק מברכים

לכבוד ראש השנה, עמקניוז מביא לכם ברכת שנה טובה מראשי הרשויות בעמק, בוידאו, ללא חוצצים וללא פילטרים. מה איחל יצחק מירון, ראש עיריית עפולה? מה היה חשוב לראש מוא"ז גלבוע, עובד נור, להגיד לתושביו? ובמה אייל בצר, ראש מוא"ז עמק יזרעאל, בחר לברך את אנשי העמק? כתבה חגיגית ומיוחדת במינה, כנסו

את ברכות ראשי הרשויות אנו רגילים לראות על גבי המקומונים היוצאים לקראת החג, על דפי הפייסבוק של הרשויות ובמדיות מתווכחות כאלו ואחרות. השנה, עם עליית אתר עמקניוז, החלטנו במערכת להביא לכם את ברכות החג בוידאו, בצורה הכי ברורה וישירה שיש, ללא חוצצים או פילטרים.

• שנה טובה לתושבי עפולה, מאת ראש העיר, יצחק מירון:

ליצחק מירון, ראש עיריית עפולה, הייתה שנה עם רגשות מעורבים. מחד, שנה שנפתחה בפרשיה לא פשוטה, שטלטלה את העיר ותושביה ונכון לכרגע, נראה שלא הביאה איתה שום בשורה ונראית כאילו הולכת להיעלם כאילו לא הייתה (חוץ מההשפעה על תדמיתו של מירון) ומאידך, שנה בה העיר ממשיכה להתפתח בצורה יוצאת דופן, תושבים חדשים נוהרים לבירת העמק, בנייני דירות מתרוממים מהקרקע בקצב מטאורי ותכניות חדשות ומבטיחות מאושרות בזו אחר זו. לקראת השנה החדשה, מאחל מירון לתושבי העמק ובירתו, שנה טובה והמשך תנופת הפיתוח. צפו:



[dfp name="728×90" height="728" width="90"]

 

• שנה טובה לתושבי הגלבוע, מאת ראש המועצה, עובד נור:

בבחירות בחודש מאי האחרון, נבחר עובד נור לתפקיד ראש המועצה האזורית גלבוע, אחרי 20 שנה בהן שימש דני עטר, שנבחר לחבר כנסת מטעם מפלגת העבודה בחודש מרץ, כראש המועצה. נור, שבבחירות הקדומות לראשות המועצה היה רחוק מרחק נגיעה מהכיסא הנחשק, לא ויתר וניצח את הבחירות לפני ארבעה חודשים ובהפרש ניכר. בנאום הניצחון שלו הבטיח נור מנהיגות חדשה ועידן חדש לתושבי הגלבוע ולפי ארבעת החודשים הראשונים שלו בתפקיד, נראה שהוא לא עומד לאכזב.

למרות הגירעון הגדול שהתגלה (למרות שהוא לא גדול כפי שהוצג במקומות מסויימים בתקשורת המקומית), עובדים נור ועוזריו לעשות את המקסימום עבור תושבי המועצה. גורמים במועצה מספרים על שעות עבודה לא שגרתיות וכיתות רגליים ברחבי המועצה. גם בהנהגת המועצה עשה נור שינויים גדולים, בראשם החלפת שני הסגנים המיתולוגיים, עיד סלים ורמי אלהרר בשני עוזרים חדשים, דודי בונפיל והישאם זועבי.

במציאות המורכבת של הגלבוע, נכונה לעובד נור עבודה קשה ולא פשוטה ואל תשכחו שעוד כשנתיים, תושבי המועצה יגיעו שוב לקלפי, שם, מקווה נור, להיות מתוגמל על עבודתו הקשה. בברכת השנה הטובה שלו מאחל נור לתושבי הגלבוע שנת צמיחה, שגשוג, שלום ואחווה. צפו:



[dfp name="728×90" height="728" width="90"]

 

• שנה טובה לתושבי עמק יזרעאל, מאת ראש המועצה, אייל בצר:

בצר, ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל בעשור האחרון, מסכם עוד שנה אופיינית למועצתו – שנה יציבה ומלאת עשייה ופיתוח באחת המועצות האיכותיות והגדולות ביותר בארץ. בחודשים האחרונים מקדיש בצר מאמצים רבים למאבק החקלאים בגזרות הקשות הניחתות עליהם מהממשלה בתואנה להוזלת מחירי המזון לאזרחי ישראל. בצר, בן מושב נהלל, סמל ההתיישבות העובדת בארץ ישראל התבטא לא אחת גם במילים קשות), נגד הממשלה, משרד האוצר והחקלאות בניסיון להשפיע ולהקל על חיי החקלאים הקשים ממילא. בצר מאחל לתושבי העמק שנה שקטה, גשומה ומאושרת. צפו: