צפו: הפנינג חוגים במרכזים הקהילתיים עפולה

שמח במתנ"ס בית אשכול. בהפנינג חוגים ססגוני שנערך בעפולה עלית הוצגו חוגי הקראטה, רולר הוקי, ריקודים סלוניים, ג'אגלינג ועוד

עשרות ילדים והוריהם לקחו חלק בהפנינג החוגים של רשת המרכזים הקהילתיים בעפולה. ההפנינג התקיים במהלך השבוע שעבר במרכז הקהילתי בית אשכול בעפולה עלית. בהפנינג הציגו מדריכים, ילדים ובני נוער את החוגים אותם מעבירים ובהם משתתפים. בין החוגים שהוצגו באירוע: קראטה, רולר הוקי, ריקודים סלוניים מבית הספר ספורטידאנס, מגוון סגנונות ריקוד של ב"ס למחול "גפני", ג'אגלינג ועוד. בסיום ההפנינג נהנו הילדים מההצגה "שלמה המלך והדבורה".

את האירוע הוביל מנהל בית אשכול, משה מרציאנו.

הפנינג החוגים מצטרף לשלל האירועים אשר מתקיימים בחודשים האחרונים באמצעות רשת המרכזים הקהילתיים בעפולה. לאחרונה התקיימו מספר אירועים מקוריים שמביאים לידי ביטוי חשיבה חדשנית ויצירתיות בכל מה שנוגע לקהילה וחברה: אירוע האמנות "הבית של הקהילה", ערב כשרונות צעירים לילדים בגילאי 6-12, סדרת הרצאות מגוונת ועוד.

"אנו פועלים רבות על מנת להבין את צרכי הציבור בעיר ולבנות לפי זה את הפעילויות שלנו", הדגישה שרון טופר אמתי, מנכ"לית רשת המרכזים הקהילתיים. "לכן, אחת מפעולות שלנו היא לחשוף את החוגים שהתושבים עצמם ביקשו שנקיים במרכזים הקהילתיים.

טיול ומפגש "עמק עיר" לזכרו של החייל שגב שוורץ ז"ל

|

ניתוח לכריתת רחם שרירני באמצעות רובוט במרכז הרפואי העמק

|

עטר לא מבזבז זמן בגלבוע: המועצה תיקח אחריות על מערך ההסעות אחר הצהריים

|