צעדת הגלבוע המסורתית יוצאת לדרך!

רשמו ביומן: 16-17 במרץ תתקיים צעדת הגלבוע תתקיים זו הפעם ה- 52 ותכלול 3 מסלולים ברמות קושי משתנות. נופים מרהיבים, ספורט עממי ופעילויות לכל המשפחה. אל תחמיצו!

המועצה האזורית הגלבוע תקיים גם השנה את "צעדת הגלבוע", היא הצעדה הוותיקה בישראל, שמתקיימת זו השנה ה-52. הצעדה, על שם הרמטכ"ל רא"ל משה לוי, תכלול 3 מסלולים ברמות קושי משתנות: מסלול משפחתי באורך של 6  ק"מ, מסלול עממי של 13 ק"מ ומסלול בינלאומי, אשר יבוצע לאורך של 20 ק"מ מידי יום,  ובסך הכל 40 ק"מ על  פי התקנות הבינלאומיות המחייבות.
ביומה הראשון של הצעדה (יום שישי, 16.3) יצעדו ילדי הגלבוע לצד תושבי האזור ואורחים מכל רחבי הארץ. כמו כן, ייפתח באותו יום גם המסלול הבינלאומי. ביום שבת, ה-17.3 יופעלו מסלולים פתוחים לקהל ושלל פעילויות בנקודות היציאה והחזרה של הצעדה. הסעות ללא תשלום אל המסלולים ייצאו מנקודת המפגש במעיין חרוד. מדליות לצועדים וגביעים לקבוצות יחולקו בסיום הצעדה למי שיעבור דרך כל תחנות המסלול.

נופים מרהיבים בצעדת הגלבוע. יח"צ מוא"ז הגלבוע
נופים מרהיבים בצעדת הגלבוע

יוקרתה של צעדת הגלבוע הפכה אותה (במרוצת השנים) לשם דבר ברמה הבינלאומית, בין היתר בזכות משאבי וערכי טבע נדירים, הגלומים בהרי הגלבוע ובעמק חרוד, לאורכם יעברו שלושת מסלולי ההליכה. גם  השנה צפויים להשתתף בצעדה עשרות אלפי צועדים מרחבי העולם (ואף והעולם הערבי) ומישראל. הצעדה מציינת את פתיחת עונת האביב על רקע נופים פנורמיים מיוחדים, חגיגה של צבעים, וריחות פריחה משכריםבשיא פריחתה של שמורת הר הגלבוע. לאורך המסלולים ייהנו הצועדים גם משלל אטרקציות כגון להקת מתופפים, שירה בציבור, ופיתות בטאבון ועוד. מוא"ז הגלבוע מהווה כבית חם לפעילויות אקסטרים ולספורט אתגרי, וכך יוכלו באי הצעדה ליהנות (בנוסף לצדעה) משלל אטרקציות חווייתיות כרכיבה על סוסים, מסלולי אופנים, כדורים פורחים ומצנחי רחיפה, טיולי ג'יפים ועוד.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


ראש המועצה, עובד נור:  "בגלבוע מתקיים חיבור הרמוני בין הטבע והאוכלוסייה, ואין כמו הנוף מהגלבוע להרחיב את ליבו של אדם. את הדבר הזה השכילו להבין מייסדי המדינה, כאשר יצרו בישראל הצעירה, פעילויות ייחודית שכזו, צעדה המשלבת בין גוף ונפש, אהבת הארץ ונופיה וחיבור לנוף הגלבוע. השנה חוגגת מדינת ישראל 70 שנה להקמתה ואנו נצדיע לאותם וותיקים שאפשרו זאת וייסדו את המדינה. צפו להפתעות שנפרסם בקרוב! אני מזמין את הציבור לקחת חלק בצעדה העממית המרכזית של ישראל, שתכלול שלושה מסלולי ההליכה בתוך נופים מרהיבים."

מחיר: 40 שקל למשתתף (מגיל 3), 30 שקל לקבוצות של מעל 20 איש, 25 שקל לתושבי הגלבוע

ברוח האביב: סיור מסביב למסילה – לאורכה ולעומקה של רכבת העמק

|

יהיה שמח ומבדח: אירועי פורים במועצה לשימור אתרים

|

טיול כחול בשבת: אל פריחת התורמוסים בשיאה

|