"צמצום פערי הבריאות לפריפריה היא חובתה של מדינת ישראל"

חברת הכנסת טטיאנה מזרסקי מיש עתיד ביקרה היום בעמק ונפגשה עם מנהל מרכז רפואי העמק וראש המועצה האזורית עמק יזרעאל אייל בצר

ח״כ טטיאנה מזרסקי ביקרה היום בבית חולים העמק ונפגשה עם מנהל בית החולים ד״ר זיו רוזנבוים ועם ראשי המחלקות בראשות פרופסור דורון קופלמן. לסיור החשוב הצטרפו ראשי מטות יש עתיד בעמק יזרעאל ועפולה, זיו ורהפטיג ומשה נמימי.
במהלך הסיור הצהירה חברת הכנסת מזרסקי כי היא פועלת ליצירת תיק רפואי אחוד, כך שחולה שיגיע לבית חולים, או לרופא מומחה, ולא משנה מאיזה קופה, או במעבר בין קופות, נתוניו הרפואיים ישוקפו באופן אחיד וכך יוכל להינתן לו הטיפול הנכון ביותר.
עוד הדגישה, שנושא צמצום פערי הבריאות לפריפריה הינה אחת מהנושאים המרכזים שמפלגת ׳יש עתיד׳ שמה לה לטפל בממשלה הנוכחית, וכאמונה על התחום היא רואה חשיבות לקדם את הרפואה בפריפרייה הצפונית, בשל הפערים הרבים הקיימים בצפון.
בהמשך, נפגשה ח״כ הכנסת מזרסקי עם ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל – אייל בצר וסגניתו ושמעה ממנו על המאבק שמנהלים ראשי הרשויות לקידום בית חולים העמק. בשיחה העלתה ח״כ מזרסקי את הפעולות שתנקוט במהלך הפגרה לקידום נושא חשוב זה ובתאום עם ראשי הרשויות.