צלילים ענוגים: גם הקורונה לא עוצרת את משפחת מורלס המוזיקלית

בימים אלו משפחות רבות ברחבי העמק מוצאות עצמן בבית עם הילדים, אך זה לא עוצר בעדן להמשיך לנגן, ביחד

הקונסרבטוריון העירוני, הפועל במסגרת עיריית עפולה ורשת "שחקים עפולה" הוציא לאחרונה את מיזם 'משפחה מנגנת' במסגרתו מתועדות משפחות שכמה מילדיהן לומדים מוזיקה, ולאור המצב בארץ הם ממשיכים להתאמן בבית בעזרה-מרחוק של מורי הקונסרבטוריון.
דוגמה אחת מיני רבות ניתן למנות את משפחת מורלס שארבעת ילדיהם מתאמנים במהלך השנה בקונסרבטוריון, והקימו 'להקה משפחתית':

לא מפסיקים לנגן בצל מגבלות הקורונה
לא מפסיקים לנגן בצל מגבלות הקורונה

ליליאנה (7), לומדת פסנתר עם המורה נלי מילשטיין, ראובן (9), לומד קלרינט עם המורה אלון זיסר ומנגן בתזמורת נשיפה צעירה, נתן (11), לומד ויולה עם אולגה דיסיאטסקי, וגם מנגן בריטון בבי"ס מנגן אלון יזרעאל. אלי (13), לומד חצוצרה עם המורה דימה קרייזלבורד, מנגן בשתי תזמורות נשיפה ובהרכב קאמרי, לומד בכיתת המוזיקה בחטיבת אלון. בבית הוא גם מנגן פסנתר.
משפחה נוספת הינה משפחת בלומנפלד ממושב רמת-צבי, שילדיהם: רתם (12) שלומד עם המורה מרינה קנבסקי, מנגן בצ'לו, ענבר (10) מנגן על פסנתר ולומד עם המורה ריטה קולטמן, וקשת (8) מנגנת בכינור עם המורה רנה גדז'ייב.
כולם ממשיכים לנגן ולהתאמן בבית בימים אלה- המורים מתקשרים ונותנים עצות והדרכה מקוונת.
לצורך האימונים הביתיים של כלל תלמידי הקונסרבטוריון נפתחה גם קבוצת ווטס אפ מיוחדת במסגרתה הצטרפו הורים, מורים ותלמידים מנגנים שמשתפים הדרכות וקטעי מוזיקה.
לילך מידן, מנהלת הקונסרבטוריון העירוני ומנהלת את המיזם מרחוק מברכת את התלמידים:  "למוזיקה יש את הכח להניע- ואת הכח להרגיע".