צה"ל: "אין יותר צורך להגיע פיזית לקצין העיר עפולה"

על רקע ההתנגדות הנחרצת לסגירת תחנת קצין העיר בעפולה – בצה"ל טוענים כי לא יהיה יותר צורך להגיע לקציני הערים ושהפניות יטופלו באמצעות קצינת פניות ציבור

בעקבות ההחלטה לסגור את משרדי קצין העיר עפולה, התייחסו השבוע בצה"ל לסיבות שהובילו למהלך. בצה"ל הדגישו כי השינוי נעשה לא רק בעפולה, אלא במשרדים נוספי ודומים בכל רחבי הארץ.

• "כל מה שפונה יצטרך לעשות זה להרים טלפון ולקבל שירות מהיר ומענה אדיב"

סא"ל שגית קבילו, ראש ענף תכנון וארגון באכ"א: "כחלק מתהליך של ארגון והתייעלות, תפקיד קצין העיר עתיד לעבור שינוי משמעותי. המטרה היא לתת דגש עמוק יותר הן על נושא הנפגעים והן על נושא הטיפול בפניות הציבור. לכן הוחלט כי בשגרה קציני ערים יעברו לעבוד במתכונת מרחבית וחלק מקציני הערים הקיימים כיום ייסגרו. במתכונת חירום, אם יהיה צורך, נפתח את קציני הערים במתכונת שהייתה נהוגה עד כה ובכל המוקדים הנדרשים.


המטרה בכל עבודת המטה הזאת היא למקד את הגורם המקצועי בתחומו – מעתה קציני הערים יעסקו אך ורק בהודעות הנפגעים והקשר עם המשפחות השכולות, וקצינת פניות הציבור, שמפעילה מוקד 24/7, תעסוק בכלל פניות הציבור. השינוי ישפר משמעותית את השירות לציבור בכל נושא הפניות – הרחבנו את מוקד קצינת פניות הציבור והכפלנו אותו, כך שמעכשיו על נושא הפניות יתרכז אצלה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


• המהלך לא רק יחסוך בכסף הוא גם ייעל את השירות לציבור

אין ספק שזה מהלך שחוסך כסף לצבא אך זו לא הסיבה בגללה הובלנו את המהלך הזה. באנו מתוך כוונה של התייעלות, קיצור תהליכים ושיפור השירות לציבור. צריך להבין שמטרת העניין היא שמעתה והלאה אין צורך להגיע פיזית לקציני הערים. כל הפניות יתרכזו במוקד קצינת פניות הציבור וכל מה שפונה יצטרך לעשות זה להרים טלפון והוא יקבל שירות מהיר ומענה אדיב במוקד.
לגבי אישורים וכו' שנהגו להוציא בקצין העיר, מעכשיו יקבלו את זה את זה גם מקצינת פניות ציבור. בנוסף לכך, אנחנו עובדים על אתר אישורים נוח ועדכני בו כל אחד יוכל לקבל את האישורים שהוא צריך דרך האינטרנט. יש להדגיש שוב שאין יותר צורך להגיע פיזית לקצין העיר, לחפש חנייה, לחכות בתור ולבזבז זמן. אפשר פשוט להרים טלפון לקצינת פניות הציבור".
טלפון לקצינת פניות הציבור: 03-5691000