פתיחת שנת הלימודים תשפ"א: כ- 1000 שוטרים התפרשו במוסדות החינוך ושמרו על הסדר

במסגרת מבצע רחב לרגל פתיחת שנת הלימודים, נערכה המשטרה בכדי לשמור על הסדר והביטחון. בנוסף לפעולות אבטחה, ואכיפה הכוונה בצירי התנועה, חילקו השוטרים ועלוני הסברה שונים בדבר התנהלות נכונה ושמירת התקנות של משרד הבריאות. צילום: משטרת ישראל

בצל נגיף הקורונה ופתיחתם של עשרות מוסדות חינוך בגזרת מחוז צפון בכלל המגזרים השונים, כ – 1,000 שוטרים, לוחמי משמר הגבול ומתנדבים פעלו משעות הבוקר המוקדמות במבצע רחב היקף של פתיחת שנת הלימודים בכדי לשמור על הסדר והביטחון ביום החגיגי של ההורים, הילדים, בני הנוער וסגלי ההוראה.
בנוסף להיערכות המשטרה הבוקר לאבטחת מוסדות החינוך ואכיפה והכוונה בצירי התנועה, השוטרים קיבלו את פניהם של התלמידים חילקו להם מדבקות ועלוני הסברה שונים בדבר התנהלות נכונה ושמירת התקנות של משרד הבריאות. בנוסף חילקו השוטרים מסכות לתלמידים עם כיתוב בעברית ובערבית שמשטרת ישראל מברכת את התלמידים לרגל פתיחת שנת הלימודים.
מפקד המחוז הצפוני, ניצב שמעון לביא ביקר הבוקר את מוסדות החינוך בטורעאן ואמר: "בני הנוער והילדים חוזרים לבית הספר ותפקידנו הוא לשמור על ביטחונם ושלומם ובימים אלו גם על בריאותם של התלמידים. זהו יום חג לכלל המגזרים ואנחנו מחויבים לפעול לאורך כל השנה בכדי שהשגרה התקינה תשמר בכלל היישובים במגזר הערבי."