פרצו לרכב ויצאו למסע קניות של סיגריות ואלכוהול

שוטרים עצרו בסופ"ש שני תושבי בית שאן בחשד כי פרצו לרכב במהלך השבת, גנבו מתוכו תיק שהכיל כרטיסי אשראי ויצאו למסע קניות. צילום דוברות המשטרה

ביום שבת הגיע תושב בית שאן הגיע לתחנת המשטרה בעיר וסיפר כי כאשר יצא לעבר רכבו שחנה בחניית ביתו הבחין כי חלון הנוסע האחורי מנופץ. עוד הוא סיפר כי לאחר שהתקרב יותר ראה בתוך הרכב אבן משתלבת, אשר ככל הנראה גנבים פרצו באמצעותה לרכבו.
הקורבן סיפר כי כאשר בדק את תכולת הרכב גילה כי נגנב לו תיק שהכיל מסמכים שונים, דרכון וכרטיסי אשראי.
מיד עם קבלת התלונה פתחו החוקרים בחקירה לאיתור החשודים במעשה, ותוך זמן קצר הצליחו להתחקות אחר עקבותיהם – כשהם נמצאים בחנות נוחות בתחנת דלק ורוכשים אלכוהול וסיגריות.
שוטרי משטרת ישראל הגיעו אל החשודים לאחר שאלו כבר סיימו את קניותיהם, כשברשותם כסף מזומן רב אותו השיגו ככל הנראה באמצעות כרטיסי האשראי הגנובים.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


מחקירה ראשונית עלה כי במהלך יום שישי השניים פרצו לרכב וגנבו מתוכו ארנק שהכיל גם כרטיסי אשראי ובאמצעות הכרטיסים הגנובים יצאו למסע קניות של אלכוהול וסיגריות ואף משכו באמצעותם אלפי ש"ח.
בסיום החקירה שני החשודים בשנות ה-40 לחייהם, תושבי בית שאן, נעצרו ובהתאם לבקשת המשטרה, בית משפט השלום בטבריה האריך את מעצרם עד ליום רביעי השבוע.
מדוברות המשטרה נמסר: "משטרת ישראל פועלת במישור הגלוי והסמוי תוך הפעלה של אמצעים טכנולוגיים במטרה לאתר את העבריינים הפוגעים בביטחונו וברכושו של האזרח במטרה להביאם לדין".