פרס החינוך המחוזי לשנת תשע"ה למוא"ז עמק המעיינות

מנהלת מחוז הצפון במשרד החינוך, ד'ר אורנה שמחון אישרה השבוע  את החלטת ועדת פרס החינוך הישובי המחוזי להעניק את הפרס לשנה'ל התשע"ה (2015) למועצה האזורית עמק המעיינות.

הגב' שמחון התקשרה לראש המועצה יורם קרין באופן אישי לבשר לו על הזכייה ואמרה: "הפרס הישובי הוא מכשיר שבכוחו לייצר מוטיבציה ולהעצים עשיה , הישגים , הצלחות , ערכים ומצוינות . זהו גם אות וביטוי להערכה על העבודה המשותפת של כל הגורמים שמניעים את המעשה החינוכי והזדמנות ראויה להכיר תודה  על עשיה חינוכית איכותית וערכית , לעושים במלאכה. המועצה האיזורית עמק המעיינות היא אחת משלוש זוכות לשנה זו והיא תתמודד גם על הפרס הארצי."

עם היוודע דבר קבלת הפרס אמר יורם קרין, ראש המועצה האיזורית: "אני גאה בעבודת אגף החינוך והקהילה שלנו. נגה גיל – מנהלת האגף, צוות האגף, מנהלי וצוותי בתי הספר ומערכות החינוך הלא פורמלי עושים עבודה מצויינת. העמק שלנו הפך בשנים האחרונות לעמק חינוך – בית ספר אחד גדול, המנצל את כל משאביו לטובת העשייה החינוכית ששותפים לה רבים"

 

תלמידים בביה"ס "'גאון הירדן דרכא" -  נמנה על 63 בתי הספר הערכיים ביותר בארץ
תלמידי יב בית הספר גאון הירדן

השבוע עוד התפרסם כי בית הספר 'גאון הירדן דרכא' נמנה על 63 בתי הספר הערכיים ביותר בארץ,  ובשבוע שעבר התפרסמו נתוני בחינות הבגרות של שנת הלימודים תשע"ד, מהם עולה כי  במועצה האזורית ממשיכים לעלות בנתוני הבגרות ולהצטיין בחינוך.

הנתונים  המתפרסמים מתייחסים לתלמידים המתגוררים ברשות. על פי מדד זה עלתה המועצה האיזורית בחצי אחוז ביחס לשנה קודמת, ואחוז התלמידים הניגשים לבגרות עומד כעת על ממוצע רשותי של 67.03%.

עוד כתבות בנושא:
עוד הישג מרשים לחינוך בצפון