פרסום ראשון: ניסיון לתקיפה מינית בעפולה

במהלך השיחה השתנק קולה של האישה שהותקפה, מספר פעמים, בשל הדמעות שחנקו את גרונה, היא המשיכה ואמרה: "מה היה קורה עם הוא היה תופס את הבת שלי? מה היה קורה אם לא הייתי גרה בקומה ראשונה? אני בחרדות… אני כל הזמן נזכרת ברגעי האימה האלה ולא נרגעת"

תושבת עפולה עילית שחזרה אתמול בשעות הבוקר לביתה הבחינה בעובד גינון באזור מגוריה שהסתכל עליה בצורה מחשידה.

האישה החלה להחיש את צעדיה כשראתה שביד אחת מחזיק העובד מזמרה וביד השנייה הוא אחז במבושיו מעל מכנסיו. האישה שהבינה שהיא בצרה החישה את צעדיה והגיעה לדלת דירתה בקומה הראשונה ונעלה את הדלת לפני שהעובד הצליח לאחוז בידה.

אחרי שנכנסה לדירתה ונעלה את הדלת יצאה למרפסת ביתה וצעקה על העובד לפשר מעשיו. העובד תחילה לא ענה ואחר כך אמר שהוא 'מצטער וזו פעם אחרונה' אבל היא הבחינה לתדהמתה כי גם תוך כדי הדין ודברים שהיו לה איתו הוא אוחז במבושיו.

האישה הזעיקה את כוחות המשטרה ובסיוע ראש האזור בעפולה עילית מטעם העירייה שעיכב את העובד בעבודות שונות באזור, הביאה למעצרו ע"י השוטרים שהגיעו תוך זמן קצר מרגע הקריאה.

העובד ניסה לברוח מכוחות המשטרה אבל נעצר אחרי מרדף קצר באזור אחד המפעלים. האישה סיפרה היום לעמקניוז כי מהמשטרה נמסר לה שתעודת הזהות שהציג העובד הייתה מזויפת וכי הוא תושב השטחים.

• "אני כבר יומיים בחרדות, הוא יכל לתקוף אותי בצורה חמורה"

האישה, המבקשת להישאר בעילום שם אמרה לעמקניוז: "אני כבר יומיים בחרדות. אני אמא לילדים וכל הזמן אני חושבת מה היה קורה עם הוא היה משיג אותי לפני שנכנסתי לביתי הייתה לו מזמרה חדה ביד, הוא יכל לתקוף אותי בצורה חמורה", יש לציין כי במהלך השיחה השתנק קולה של האישה שהותקפה, מספר פעמים, בשל הדמעות שחנקו את גרונה.

היא המשיכה ואמרה:  "מה היה קורה עם הוא היה תופס את הבת שלי? מה היה קורה אם לא הייתי גרה בקומה ראשונה? אני בחרדות… אני כל הזמן נזכרת ברגעי האימה האלה ולא נרגעת".