פרי עמלנו "ממריאים!" – מופע מרהיב של תלמידי כיתות המוזיקה בעפולה

כ- 150 תלמידי כיתות ז-ח-ט, זמרים ונגנים, העלו על הבמה קטעי שירה, נגינה, משחק ותנועה, במופע מרהיב שלקח את הקהל לסיבוב בעולם.

כמיטב המסורת זה למעלה מ 20 שנה, עלה השבוע המופע "פרי עמלנו", של תלמידי כיתות המוזיקה בחטיבות הביניים אורן אורט, אלון בן גוריון והקונסרבטוריון העירוני מרשת "שחקים".
המופע,שמהווה את גולת הכותרת של העשייה המוזיקלית במסגרת התכנית השנתית של כיתות המוזיקה, תוכנן לעלות כבר בחודש פברואר, אך נדחה בגלל הקורונה. כעת,כשהחיים חזרו לשגרה – אפשר היה לקיים אותו ללא כל מיגבלה, כאשר שם המופע – "ממריאים!" והנושא –טיול מוזיקלי מסביב לעולם – הפכו לרלוונטים ומתאימים למציאות יותר מתמיד.
כ 150 תלמידי כיתות ז-ח-ט, זמרים ונגנים, העלו על הבמה קטעי שירה, נגינה, משחק ותנועה, במופע מרהיב שלקח את הקהל לסיבוב בעולם – מניו יורק לספרד, שוויץ, אנגליה, דרך מקצבים אפריקאים, מוזיקה יהודית ובחזרה לישראל. במשך ארבעה ימים רצופים התלמידים הגיעו להיכל התרבות לחזרות והכנות, והעלו את המופע גם בפני חבריהם בחטיבות הביניים, ותלמידי שכבת ו' שהוזמנו לצפות .
תזמורת של 88 נגנים הפליאה לבצע את היצירות השונות, חבורות הזמר העלו עיבודים מקוריים לשירים ישראלים אהובים, בליווי כוריאוגרפיה ותלבושות, וביניהם קטעי משחק שחיברו הכל למסע צבעוני, שמח ומרגש. את הבמה קישטה תפאורה מתחלפת שעוצבה והוכנה עי התלמידים עצמם.
תכנית כיתות המוזיקה פועלת בעיר כחלק מהמודל היישובי של "עיר מנגנת", מהווה את המשך המסלול לתלמידים בוגרי תכנית בי"ס מנגן אשר מתקיימת ב 10 בתי ספר יסודיים, ומקשרת את התלמידים בהמשך אל מגמת המוזיקה בתיכון ואל ההרכבים היצוגיים בקונסרבטוריון. התכנית מתקיימת בתמיכה רחבה של ראש העיר, מנהלת אגף החינוך, מנהלי ומנהלות בתי הספר והנהלת רשת שחקים, מנוהלת ומופעלת עי הקונסרבטוריון העירוני. זוהי תכנית ייחודית אשר מכוונת מצד אחד לאפשר לתלמידים רבים לרכוש חינוך מוסיקלי ,להנחיל להם את אהבת המוזיקה וערך התרומה לקהילה, ומצד שני לאתר תלמידים מוכשרים במיוחד ולסייע להם להתפתח לרמה הגבוהה ביותר ולהשתלב במסגרות מצויינות בארץ ובעולם.
ראש העיר אבי אלקבץ, יו"ד דירקטוריון שחקים אלי מלול, מנכ"ל שחקים דניאל בן וראש מנהל חינוך בעפולה טינה ולדמן צפו באירוע והתרשמו עמוקות מהמופע היצירתי והמרהיב.

מופע מרהיב של תלמידי כיתות המוזיקה בעפולה עם 150 משתתפים

צוות הקונסרבטוריון – מורים, מנצחים, מזכירות ,יחד עם מחנכות כיתות המוזיקה- עובד עם התלמידים במסירות ובמאמץ להביא אותם להישגים איכותיים ומרגשים, באווירת למידה מהנה ומשפחתית.
את המופע "ממריאים!" הובילו: מנצחי התזמורות: שמעון בלאו, דימה קרייזלבורד, סלע ירמיהו. בימוי ומשחק: מור רפאלי. עיבודים וניהול מוזיקלי חבורות זמר: יורם צדוק. כוריאוגרפיה ותלבושות: עדי בנדס.
מנהלת הקונסרבטוריון: לילך מידן. חברת "פילו הגברה" סיפקה הגברה, תאורה ומולטימדיה מרשימה.