פרח לכל חלל בעפולה: ראש העיר ובני נוער הניחו פרחים על קברי החללים

בעקבות נגיף הקורונה החליטה ממשלת ישראל לסגור השנה את הכניסה לבתי העלמין הצבאיים ביום הזיכרון. ראש העיר אלקבץ החליט לפקוד את בית העלמין יחד עם בני נוער ולהניח זרים על קברי החללים. צילום: דוברות עירית עפולה

ראש העיר עפולה אבי אלקבץ ובני נוער, תלמידים וחניכי תנועות נוער בעיר, יצאו הבוקר לשתי משימות חשובות ומרגשות במסגרתן הגיעו לבתיהם של משפחות שכולות ברחבי העיר והעניקו להם פרח ואיגרת אישית מראש העיר והמשפחות השכולות הודו בחום לבני הנוער על הביקור המסורתי המרגש. לאחר שהסתיים המבצע המרגש הראשון פקדו ראש העיר ובני הנוער את בית העלמין הצבאי שם הרכינו ראש והניחו פרחים על כל קברי החללים בבית העלמין הצבאי בעפולה, בני העיר וכן חללים מיישובים סמוכים.

ראש העיר ובני נוער בבית העלמין הבוקר

מי שהוביל את היוזמה לפקוד את המשפחות השכולות הייתה עיריית עפולה באמצעות מחלקת הנוער שגייסה עשרות בני נוער למבצע המרגש בשיתוף בית "יד לבנים" בעיר.
את ההחלטה לפקוד את בית העלמין הצבאי קיבל ראש העיר אלקבץ לאחר שבממשלה קיבלו החלטה לבצע סגר ביום הזיכרון הקרוב בעקבות התפשטות נגיף הקורונה ולמנוע עלייה של משפחות ומבקרים לבתי העלמין הצבאיים. במסגרת ההחלטה פקד ראש העיר  יחד עם בני הנוער את בית העלמין יממה לפני ערב יום הזיכרון ויחד הניחו פרחים על קברי החללים.