פרזון: מועדון חדש לרווחת התושבים

עובד נור: "המועדון היישובי הוא אבן שואבת לפעילות מותאמת וחשובה לאיכות חיי התושבים, ובני הנוער בפרט"

בגלבוע התרגשו בשבוע שעבר לחנוך את מועדון הישוב פרזון. לאירוע הגיעה כל צמרת הנהלת המועצה, בראשותו של ראש המועצה, עובד נור, יחד עם ח"כ מיקי זוהר (ליכוד), שיחד עם מזכירי היישוב ויו"ר הועד, ומאות מתושבי פרזון והתענך, ברכו על העמדת המועדון לרשות הישוב.

כמו כל מיזם תשתית חדש בגלבוע, גם המועדון החדש בגלבוע מבטא תהליך של שיתוף פעולה פורה ומוצלח עם הנהגת הישוב, שנרתמה במלוא המרץ להובלת הפרויקט, ויחד עם תקציבים שגייסה המועצה ממשרד השיכון יצא הפרויקט לדרך. הטקס השבוע סימל את סיום השיפוץ המקיף, אך למעשה המועדון בפרזון נבנה מחדש לרווחת התושבים. בתהליך שנמשך שנה, ובהשקעה כוללת של כמיליון ש', בוצעו במקום עבודות מרובות שכללו בין השאר, תיקון קירות וצביעתם, ריצוף, בניית רחבה חדשה ונוחה לפעילויות, מערכת חשמל, חלונות ושירותים חדשים, וכן 2 חדרי ישיבות מאובזרים לצורך פעילות וועד ומזכירות הישוב. המבנה המפואר יוסיף מרחבי פעילות לחוגים, הרצאות ופעילויות תרבות והעשרה לרווחת התושבים.

עובד נור: "המועדון היישובי הוא אבן שואבת לפעילות מותאמת וחשובה לאיכות חיי התושבים, ובני הנוער בפרט. הוא מהווה הזדמנות נפלאה להרחבת מאגר פעילות הפנאי, להעשרה, להעצמה ולשיפור החוסן האישי. המועדון החדש בפרזון הוא ביטוי נוסף לצמיחה המרגשת בגלבוע: יותר ויותר בנים חוזרים, ומשפחות צעירות, מגיעים לגור בחבל הארץ היפה שלנו, ואנו מעניקים להם סביבה חינוכית וקהילתית איכותית ואטרקטיבית".

את סוף דברי הברכה, ביקש ראש המועצה להקדיש לציון תרומתה המרגשת של נרקיס לוי, וסימן בכך את הקדשת הטקס כולו להוקרה מיוחדת לנרקיס לוי, המהווה דוגמה מרגשת לקשר בין הקהילה למקום, ובחשיבות הוספות אורות של חיים, אורות של בנית מבנים קהילתיים ביישובי הגלבוע. נרקיס לוי הינה מוותיקות תושבי פרזון, אשר ביקשה להנציח את זכר אחותה אהובה, שרה לוי ז"ל, ותרמה ביד נדיבה ובחפץ לב, לטובת שיפוץ ושיפור המועדון. במהלך הטקס, התרגשה נרקיס עד דמעות כששמעה על התכניות שבני הנוער ביישוב מתכוונים לממש במבנה החדש.