"פרופיט": הרשת שהכניסה את תושבי עפולה והעמקים לכושר

אחרי מספר חודשי פעילות ספורים הפך מתחם הכושר הענק, בקונספט לואו-קוסט, ליעד מועדף עבור מתאמנים, מתעמלים וחובבי השמירה על אורח חיים בריא בבירת העמק והאזור. אז מה סוד ההצלחה. האם זה עשרות המכשירים המתקדמים? הסטודיו הפתוח לאימונים עצמאיים? המתחם לנשים? האווירה עם מערכת הסאונד המעודכנת והמקפיצה או שמא אלו הן המלתחות המפנקות והמחיר הנוח לכל כיס? יצאנו לבדוק

לפני מספר חודשים פתחה רשת חדרי הכושר Profit- חדרי כושר פרימיום בשיטת ה-low cost, סניף מרווח וחדיש בעפולה. הסניף, אשר מתפרש על פני כ- 2000 מ"ר, ממוקם במרכז העיר – בבניין מס הכנסה, מול סניף הביטוח הלאומי.
המועדון מציע ללקוחותיו חדר כושר ענק עם הציוד הטוב ביותר בעולם. בסניף עשרות עמדות כוח חדשניות, מתחם משקולות חופשיים ענקי, מכשירי סלקטורים הטובים בעולם, עשרות מכשירי ריצה ואלפטיקלים, סטודיו פתוח לאימונים עצמאיים, ספינינג וירטואלי, מתחם לנשים בלבד, מתחם קרוספרו לאימונים פונקציונאליים מתקדמים, סטודיו ענק הכולל שיעורי פילאטיס, עיצוב, יוגה, קיקבוקסינג, אימון רצועות, זומבה ועוד.

אולם מרווח עם מגוון מכשירים
אולם מרווח עם מגוון מכשירים

עוד במתחם: מלתחות מרווחות וכל זאת במחיר חודשי קבוע ללא קנסות יציאה. המועדון בעפולה הוא הסניף הצפוני ביותר של רשת פרופיט לעת עתה. פרופיט, שהביאה את מהפכת הלואו-קוסט לתחום הכושר הושקה לפני כארבע שנים ומונה כיום 20 סניפים. היא צפויה לפתוח עשרה סניפים נוספים במהלך השנה הקרובה.
למרות הזמן הקצר בו פועל מתחם הכושר, הוא הפך ליעד מועדף על המתחטבים והמתעמלים במגוון רחב של גילאים- בכל רחבי עפולה והעמקים.