פרויקט 'פנאיזרעאלי' ממשיך עם מגוון קורסים חדשים לבני הנוער 

פרויקט 'פנאיזרעאלי' יוצא לדרך זו הפעם השלישית, במסגרתו ייפתחו חמישה קורסים שונים ביישובי המועצה האזורית עמק יזרעאל. מטרת הפרויקט לאפשר לבני הנוער בעמק משכבות ט'-י"ב צריכת פעילויות פנאי איכותיות בשעות אחר הצהריים והרחבת הפעילות החברתית בקרב הנוער

• הגברה ותאורה בקיבוץ עין דור 

הקורס המוצע הינו קורס מבוא המיועד להקנות למשתתפים את הגישה, הידע והמיומנות הבסיסיים הדרושים לעיסוק בתפעול הגברה ותאורה, בסטנדרטים מקצועיים. הקורס מועבר מתוך גישה פדגוגית המשלבת חוויה אישית ויצירתית של כל משתתף, לצד הדרכה קבוצתית מובנית.

• תקליטנים – שמשית

הקורס המוצע הינו קורס מבוא המיועד להקנות למשתתפים את הגישה, הידע והמיומנות הבסיסיים הדרושים לעיסוק בתקלוט (DJ) בסטנדרטים מקצועיים. תכני הקורס כוללים כלי הנגינה של ה- dj, שרשרת הסאונד בעמדה, טכניקות נגינה, מבנה הקטע המוסיקלי, בניית dj set – מבנה טראק ותכנון מיקס: פיתוח שמיעה והתאמה אנרגטית נכונה בין טראקים.

• בריסטה- בית קפה פרסקו זרזיר

קורס בריסטה מלמד אתכם כל מה שאתם צריכים לדעת על הכנת קפה באופן מקצועי- להכין מגוון משקאות קפה, כמו למשל אספרסו, קפוצ'ינו, אמריקנו, וכל סוגי הקפה הנפוצים האהובים על חובבי קפה ובתי קפה. הקורס כולל התנסות בהכנת משקאות קפה שונים, תחזוקת ציוד בית קפה וכמובן לימוד מתכונים קלאסיים.

• הכנה לצה"ל – יפעת

קבוצת הכנה למיונים לצה"ל אשר לצד מתן הכלים להתמודדות עם המיונים עצמם, תעסוק בהעצמת הנערים והנערות ופיתוח יכולתם להעריך את החוזקות שבהם.

• עזרה ראשונה – אחוזת ברק

קורס עזרה ראשונה מורחב, אשר מקנה ידע מקיף ומיומנות לטיפול במגוון רחב של מצבי חירום, לטובת הצלת חיי אדם. הקורס מקנה מיומנויות קליניות למגישי עזרה ראשונה בנושא החייאה בסיסית ועזרה ראשונה בכדי למנוע הידרדרות של החולה/פצוע עד להגעתם של הצוותים הרפואיים.

פרטים נוספים והרשמה באתר המועצה.