פרויקט "מחיר למשתכן" יוצא לדרך: המדריך המלא לשאלות שלכם

תוכנית "מחיר למשתכן" היא אחד הצעדים המשמעותיים ביותר שנקטה עד כה המדינה במלחמתה במצוקת הדיור. מדובר בתוכנית המאפשרת גם לאנשים שאינם בעלי הון עצמי התחלתי גבוה לרכוש דירה בהוזלה מהותית ומשמעותית, ליהנות ממענקים בהיקף של עשרות אלפי שקלים, ולקבל משכנתא עד גובה 90% משווי הדירה בשוק.
יחד עם זאת, הדרך עוברת במספר שלבים בירוקראטיים, לרבות הוצאת אישור זכאות, הגרלה, בחירת הבית והשגת משכנתא בבנק. כחברה מהמובילות בישראל בתחום המשכנתאות אנו רואים את הסיוע לכל הזכאים שרוכשים בית בפרויקט זה כשליחות, ולשם כך הקמנו מוקד מידע, הכוונה וסיוע בכל השלבים המוקדמים. פנייה למוקד אינה כרוכה בעלות או בהתחייבות, ואף תספק לזוכים בהגרלה ייעוץ משכנתאות מלא ב – 50% הנחה!.

• השלבים המוקדמים: זכאות, הרשמה והגרלה

ראשית, חשוב לדעת כי התוכנית מיועדת למרבית התאים המשפחתיים בישראל, אשר לא הייתה בבעלותם דירה ב- 6 השנים האחרונות. מטבע הדברים, קיים ביקוש רב לתוכנית עקב המענקים הגדולים, ומאחר שהביקוש עולה על ההיצע תיערך הגרלה בין הנרשמים. על מנת להשתתף בהגרלה יש להוציא תחילה אישור זכאות באחת מחברות ההרשמה של משרד הבינוי והשיכון. לשם כך יש להגיע אל סניפי החברות בתיאום מראש ולהציג מסמכים כגון אישור נישואין, תעודת גירושין וכדומה, ולשלם אגרה של 240 שקלים. במידה שנמצאתם זכאים וקיבלתם את האישור, תוכלו להירשם להגרלה באתר הייעודי של משרד הבינוי והשיכון, לבחור בפרויקט בו אתם מעוניינים, ועכשיו רק נשאר להחזיק אצבעות. אם ברצונכם לקבל הכוונה וסיוע בכל הקשור אל הוצאת אישור הזכאות וההרשמה, תוכלו לפנות כבר עכשיו אל יועצי המרכז הארצי למשכנתאות, שישמחו לעזור לכם ללא עלות או התחייבות.

• אפשרויות למימון הדירה

כאמור, הדירות בתוכנית "מחיר למשתכן" אינן רק זולות משמעותית מהנהוג בשוק, אלא גם ניתן לקבל עליהן משכנתא בגובה 90% מהערך המקובל. במילים אחרות, למרות שאתם קונים דירה בהוזלה של 30% המשכנתא עליה תחושב על פי הערך האמיתי והגבוה יותר, כשההון העצמי הדרוש הוא רק 100 אלף שקלים. יחד עם זאת, קבלת משכנתא מהבנק אינה עניין של מה בכך, ודווקא מפני שמדובר במימון כה נרחב גוברת חשיבותו של ייעוץ מקצועי מטעם המומחים שלנו.

• מה תקבלו במרכז הארצי למשכנתאות?

המרכז הארצי למשכנתאות יוצא במבצע מיוחד לרגל תוכנית "מחיר למשתכן", ומעמיד למענכם את מיטב היועצים בישראל בתהליך מקיף ובהנחות חסרות תקדים. מדובר בהנחה של 50% על ייעוץ המשכנתא לזוכים בהגרלה, אשר ישלמו רק 3,250 שקלים במקום 6,500 שקלים וגם ייהנו מהטבה בביטוח המשכנתא. המחיר האטרקטיבי יזכה אתכם ביועץ מקצועי העובד איתכם באופן אישי, מלווה אתכם ופועל למענכם מול הבנקים, בתהליך שיכול להשיג חיסכון של עשרות אלפי שקלים. היועץ יפעל לקבלת תנאיי המשכנתא הטובים ביותר מבחינת פריסת החזרים, הטבות וריביות, ויבנה עבורכם תמהיל התפור בדיוק לצרכיכם ומצבכם הכלכלי. כמו כן, תזכו לפתרונות יצירתיים ואפקטיביים בכל מכשול ובעיה מול הבנק, ותיהנו מכוח מיקוח גדול של חברה מובילה בתחום. המרכז הארצי למשכנתאות ילווה אתכם באופן פרטני ויפעל אך ורק לטובתכם, עם גב איתן ומעטפת מלאה בכל השלבים של תוכנית "מחיר למשתכן".

ההרשמה לתוכנית עוד מעט נסגרת! מהרו לפנות אל המוקד המיוחד שהקים המרכז הארצי למשכנתאות לשאלות שניתן כשירות לציבור וללא עלות – 1700-504-787.
המבצע בתוקף עד ה- 30.6 או ל-100 הנרשמים הראשונים.
מותנה בבדיקת עבר אשראי תקין. המרכז הארצי יכול להאריך ו/או להגדיל את כמות הזכאים להטבה עפ"י שיקול דעתו. את תקנון המבצע ניתן לקבל במשרדי המרכז הארצי למשכנתאות.

הכותבת הינה יועצת משכנתאות – במרכז הארצי למשכנתאות