פעמיים כי טוב

דניאל גיידר ממגדל העמק חוגג בימים אלה גם את אירוסיו לבחירת לבו וסיום מסע מאתגר בן 4 שנים- עד לקבלת דיפלומה במגמת מכטרוניקה במכללה הטכנולוגית נוף הגליל

דניאל גיידר, תושב מגדל העמק מתרגש פעמיים: הפעם הראשונה היא לרגל אירוסיו לבחירת ליבו והפעם השנייה היא בשל הצעדים האחרונים אותם הוא צועד במכללה הטכנולוגית נוף הגליל – לקראת סיום לימודי הנדסאי במגמת מכטרוניקה.
הוריו של דניאל עלו מחבר העמים לפני שלושה עשורים. הוא נולד בישראל, במגדל העמק, ילד ישראלי אשר אהבתו למטוסים טבועה בו עד מימיו כתלמיד תיכון אשר בחר ללמוד בבית הספר הטכנולוגי ברמת דוד. המסלול הטבעי שלו היה המשך שירות צבאי בבסיס חיל האוויר ברמת דוד, מסלול של שמונה שנות שירות מהן ארבע וחצי שנים בקבע כטכנאי מטוסים. "תוך כדי תקופת שירותי הצבאי היה לי חלום להתחיל ללמוד במכינה במכללה הטכנולוגית נוף הגליל כדי להמשיך במסלול הנדסאי. אלא שהצבא לא כל כך עודד אותי בלשון המעטה וכך מצאתי עצמי מאחר לשיעורים במכינה עד שהרמתי ידיים וויתרתי", נזכר דניאל.
בהמשך הוא הבין כי רק שחרור משירות הקבע יאפשר לו למידה רצינית משמעותית.  "השתחררתי מהצבא וחזרתי שוב למכינה במכללה, הייתי חדור מטרה להתחיל את המסע לדיפלומה מההתחלה", אומר דניאל ומוסיף, "נרשמתי שוב למכינה והיום אני עומד לפני סיום מסע בן ארבע שנים עד לדיפלומה המיוחלת".
בעוד חודשיים יסיים דניאל את חובותיו הלימודיים, קבלת הדיפלומה כהנדסאי מכטרוניקה, מאושר ומרוצה.

 

 

16 מרצים במכללה הטכנולוגית נוף הגליל החלו קורס מרצים של מה"ט

|

שבוע צה"ל בויצו ניר העמק: לזכרו של סמ"ר איליה סנקין ז"ל

|