פעמיים כי טוב: פרס המחוז המצטיין בכללית לשנת 2016 הוענק למחוז צפון

פעם נוספת, הפרס הוענק למחוז הצפון על על ההישגים באיכות הרפואית, ניהול המשאב האנושי, רמת השירות הגבוה ועמידה ביעדים וראיית טובת המטופלים/ צילום: שרון עמית

בטקס חגיגי שנערך ערב יום העצמאות בכללית בהשתתפות הנהלת הכללית, הנהלות מחוזות ובתי חולים, הוענק פרס המחוז המצטיין לשנת 2016 למחוז צפון.
הפרס הוענק על ידי מנכ"ל "כללית" אלי דפס, אשר הדגיש בדבריו כי המחוז נבחר שוב כמחוז מצטיין הודות להישגיו המובילים באיכות רפואית, ניהול המשאב האנושי, רמת השירות הגבוהה, עמידה ביעדים וראיית טובת המטופלים.
במהלך הטקס הוזמנו לקבל את הפרס ותעודת ההוקרה מנהלת המחוז, מירב גוט וחברים בהנהלת המחוז מידי מנכ"ל הכללית, שציין בנימוקי הזכייה כי המחוז מוביל בחוויית המטופל ובמאזן לקוחות.
"את הפרס קיבלה הנהלת המחוז בשם העובדים המסורים והנפלאים שעובדים במקצועיות רבה בכל יום לקידום בריאותם של מטופלי כללית ברחבי הצפון.  אני מודה לעובדים על המסירות למטופלים, על המקצועיות, על הגישה השירותית והאנושית ועל עבודת הצוות שהביאה אותנו להיות מחוז מצטיין. אנחנו נמשיך לשפר ולהשתפר בכל תחום על מנת שנוכל כדי לספק את הצרכים הרפואיים של תושבי הצפון באופן המיטבי ביותר" סיכמה גוט את הערב המרגש.