פעמיים כי טוב: יום הולדת והשבעה בכנסת בצל הקורונה

רוי כץ מעפולה, ציין השבוע יום הולדת 11 עם משפחתו בבית. מורתו וחבריו לכיתה שמסוגרים אף הם בביתם ביקשו להפתיע אותו וחגגו לו יום הולדת באמצעות אפליקציית זום

התפשטות הקורונה שהובילה להשבתת הלימודים ולבקשה מפורשת של ראש הממשלה מהציבור להישאר בבית, מובילה לסיפורים מרגשים רבים, אחד מהם הוא יום הולדתו של רוי כץ מעפולה שציין השבוע יום הולדת 11.
כידוע, רוי, כמו שאר חבריו לכיתה בבית הספר "בית זאב" בעפולה ותלמידי ישראל בכלל, נמצא משך רוב שעות היום בביתו לאחר ההחלטה לבטל את הלימודים. ביום שני השבוע, יום הולדתו ה-11 הבין רוי שאת היום השמח יחגוג עם הוריו ואחיו אוניל לבד אך לא ידע על ההפתעה שמכינים לו מנהלת בית ספרו נירה לפס, מורתו פזית וחבריו לכיתה.
במהלך היום השמח זמזמה לפתע אפליקציית "זום" במכשיר הסלולאר של רוי שהיה בטוח שמתחיל שיעור "למידה מרחוק" אך על הקו היו חבריו לכיתה, שביקשו לשיר לו שירי יום הולדת והניפו שלטים עם ברכות ליום הולדתו שהכינו מבעוד מועד.

רוי ואופיר כץ בהשבעה הקודמת בכנסת. צילום: אלבום פרטי
רוי ואופיר כץ בהשבעה הקודמת בכנסת. צילום: אלבום פרטי

רוי המופתע שמח על ההפתעה וסיפר: "המורה שלחה לנו קישור ללמידה מרחוק, ואז נפתח חלון שבו כל הכיתה יכלה לראות אחד את השני. אני חשבתי שזה יהיה שיעור רגיל, אבל אז המורה הפתיעה אותי ואמרה לכולם שיש לי יום הולדת, וכולם בירכו אותי דרך הווידיאו. זה היה מרגש ומחמם את הלב. מאוד שמחתי".
יש לציין כי משפחת כץ ציינה עוד אירוע משמח אף הוא צוין בצורה שונה בעקבות משבר הקורונה. אביו של רוי, חבר הכנסת אופיר כץ, הושבע באותו יום ממש כחבר כנסת מטעם מפלגת הליכוד, בפעם השלישית השנה אך הפעם עשה זאת ללא ליווי בני משפחתו בגלל האיסור להתקהל.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


לאחר ההשבעה סיפר ח"כ כץ: "זה היה יום מרגש כפליים, גם חגגנו לבני היקר רוי יום הולדת ובנוסף, בפעם השלישית השנה, זכיתי להצהיר אמונים לכנסת ישראל ולהתחיל את דרכי כשליח ציבור. התרגשתי לראות שבתקופה מאתגרת זו, מנהלת בית הספר נירה, המחנכת פזית והתלמידים הנפלאים דאגו לחגוג לרוי ולשמח אותו בדרכים יצירתיות".