פסטיבל הכדורים הפורחים בגלבוע חוזר!

פסטיבל הכדורים הפורחים הבינלאומי המסורתי בגלבוע יוצא לדרך ויתקיים בגן הלאומי מעיין חרוד שבגלבוע, בתאריכים 2-3 באוגוסט, זו השנה התשיעית. הבוקר נערך ניסוי כלים לקראת הפסטיבל

הפסטיבל, המושך אליו אלפי מבקרים בכל שנה, מהווה את אירוע השיא של אירועי הקיץ בגלבוע ויארח עשרות כדורים פורחים צבעוניים ומיוחדים, שיעטרו את שמי עמק-חרוד ורמת יששכר.
לקראת הפסטיבל נערך הבוקר(ו', 6.7)  ניסוי ייחודי של שילוב תעופתי של מצנחים מעופפים ממונעים, "פיילונים", שחגו בין ומסביב לכדורים, דבר שדורש תיאום מרבי בשל תנאי הרוח המשתנה.
מפיק הפסטיבל, שלומי אייל, מדווח על הצלחת הניסוי ומזמין את המוני בית ישראל להגיע להשתתף בפסטיבל, שמארגנת מוא"ז הגלבוע, וליהנות משלל מופעי תעופה, ביניהם צניחות וכדורים פורחים בשלל צבעים וצורות מרחבי העולם.
עובד נור, ראש המועצה: "בגלבוע מכוונים גבוה. הפסטיבל מהווה שיא לפעילות האתגרית אותה אנו מקדמים במשך השנה- וזאת מתוך קונספט של פיתוח תיירות אקסטרים בישראל. אנחנו שמחים להמשיך את המסורת ולקיים את אחד הפסטיבלים הצבעוניים והמיוחדים המתקיימים בישראל. אני מזמין את כל תושבי הגלבוע ואת תושבי מדינת ישראל להגיע לאירוע הייחודי וליהנות מההפנינג הצבעוני".


בגלבוע הולכות ונשלמות ה ההכנות לפסטיבל הכדורים הפורחים הבינלאומי התשיעי, שכבר הפך למותג ולמסורת. פסטיבל הכדורים הפורחים הבינלאומי בגלבוע יכלול מטס של כדורים פורחים בשלל צבעים וצורות מרחבי הארץ והעולם.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


עוד אטרקציות המתוכננות להיות בנוסף בפסטיבל, הקהל ייהנה ממפגן צניחה חופשית מכדור פורח בגובה 6000 רגל, מופעNIGHT GLOW מרהיב, הליכה על חבל ללא מוט, אקרובטיקה אווירית, להטוטי אש, פירוטכניקה ומופע זיקוקי דינור ענק בשמיים, "שיצבעו את השמיים" ויכללו- מופע לייזרים, מצנחי רחיפה וטרקטורוני אווירה והופעות חיות. כמו כן מגוון פעילויות לכל המשפחה: מתקני שעשועים, מתנפחים רטובים, בריכות שכשוך ודמויות רחוב שישעשעו את הילדים, דוכני יצירה ולינת שטח.

צפו בניסוי המרהיב של כלי טיס בשילוב כדורים פורחים לקראת הפסטיבל

מוזמנים: ״מלך הפרחים״ כבר פורח בנוף הגליל

|

טיול כחול בשבת: אל פריחת התורמוסים בשיאה

|