פסטיבל "בין הכרמים" יוצא לדרך

אחד המופעים הגדולים של הקיץ בצפון יהיה במסגרת פסטיבל 'בין הכרמים' במרום הגליל (26.7-2.8) המתקיים ביוזמתה של המועצה האזורית מרום הגליל זו השנה ה-12: עידן עמדי שיארח את חנן בן ארי במופע ענק ביער עין הוזים (31.7) צילום: מאי משה

יער עין הוזים במרום הגליל הופך מדי קיץ לאחד ממתחמי המופעים המיוחדים בישראל ומארח במסגרת פסטיבל בין הכרמים מופעי ענק לאור הירח המלא ושדרות הכרמים. ביום ג' 31.7 ינעל את חודש יולי מופע ענק של עידן עמדי שיארח על במה אחת את חנן בן ארי.
עידן עמדי הוא מהזמרים והיוצרים המצליחים והמוערכים במוסיקה הישראלית בעשור האחרון עם שירים שהפכו לאבן דרך בפס קול הישראלי, ביניהם "כאב של לוחמים", "תשליך", "אלייך", "נגמר", "בזמן האחרון", "חלק מהזמן", "עכשיו כולם רוקדים" ועוד רבים וטובים. בהופעה ישלב עידן את כל הלהיטים מ-4 אלבומיו המצליחים שהגיעו למעמד אלבומי זהב, כולל אלבומו הרביעי – "חלק מהזמן" שהגיע למעמד של אלבום פלטינה על מכירה של למעלה מ 40,000 עותקים.
חנן בן ארי שיתארח לצידו של עמדי וישיר איתו יחד מספר שירים הוא מהיוצרים החדשים, המהפכניים והמסקרנים כיום במוסיקה הישראלית. חנן פתח בקריירת סולו חסרת תקדים וכבש את לב הקהל ותחנות הרדיו כיוצר בעל חותמת מוסיקלית ייחודית. אלבום הבכורה "איזון" שיצא לפני שנתיים שעה למעמד זהב וכלל להיטים רבים ביניהם גם 'החיים שלנו תותים' שזכה בתואר שיר השנה 2016. אלבומו השני 'לא לבד' יצא בחודש שעבר וזוכה להצלחה רבה.
"ההופעות בגליל תמיד מיוחדות עבורי", אמר השבוע עידן עמדי, "חנן בן ארי הוא חבר טוב, לארח אותו על הבמה זה כיף גדול וחיבור מיוחד שמוביל לחגיגה על הבמה".
בנוסף למופע המיוחד של עידן עמדי שיארח את חנן בן ארי יתקיימו ברחבי האזור אירועים נוספים בשמונה ימים ולילות מיוחדים במסגרת פסטיבל בין הכרמים: מופעי מוסיקה משקיעה ועד זריחה תחת כיפת השמיים ביניהם מופע זריחה של רותם כהן (27.7) מול נוף הכנרת והרי הגולן, הרכב הבלוז Electric Blue באמירים (30.7) והמופע הענק שינעל את הפסטיבל – שלמה ארצי (2.8) ביער עין הוזים; חגיגה בנוסח צ'רקסי בריחניה (1.8), ירידים גליליים עם אירועים מיוחדים (1.8 במושב כרם בן זמרה ועוד), אירועי מוסיקה וסיורים ביקבים ובכרמים הרבים, תפריטים מיוחדים במסעדות האזור, פעילויות לכל המשפחה ועוד.
עידן עמדי מארח את בן ארי, יום ג' 31.7:
פתיחת שערים: בשעה 19:00. במקום שדרת יקבי בוטיק, דוכני אוכל גלילי, בית קפה בטבע . מומלץ לבוא בלבוש חם, הישיבה על כסאות (לא מסומנים) תחת כיפת השמיים. תחילת המופע: 21:00. כרטיס במכירה מוקדמת: 130 ₪ / תושבי מרום הגליל ומנויי e ירוק (בהצגת ת"ז) 110 ₪ / בערב המופע: 150 ₪ במזומן בלבד. מספר הכרטיסים מוגבל והכרטיסים מכירה מוקדמת – עד גמר המלאי.

יהיה שמח ומבדח: אירועי פורים במועצה לשימור אתרים

|

ברוח האביב: סיור מסביב למסילה – לאורכה ולעומקה של רכבת העמק

|

מוזמנים: ״מלך הפרחים״ כבר פורח בנוף הגליל

|