פסגת הקולינאריה: השף מושיק רוט הגיע לביקור בעפולה

השף המעוטר בשני כוכבי מישלן, ביקר בסניף רשת 8 במרכז העיר, הרשת בה הוא משמש כשותף ויועץ קולינארי

ירח דבש עפולאי: ארבעה ימים לאחר שנישא לבחירת לבו שירן, קפץ היום בצהריים השף מושיק רוט, כוכב "משחקי השף" המתהדר בשני כוכבי מישלן, לאכול המבורגר בסניף עפולה של רשת "8" במרכז העיר- בה הוא משמש כשותף ויועץ קולינארי.
רוט שמאכיל שועי עולם במסעדת המדוברת שלו באמסטרדם, "ירד לעם", והרגיש מאוד נוח בבירת העמק. לאחר שתפס מקום טוב בדלפק האוכל של הסניף שעבר למשכנו החדש, התפנה רוט לבחון את האופן בו מוכן ומוגש האוכל ללקוחות הרבים של המסעדה. במקביל הוא התפנה עם חיוך גדול לעשרות "סלפים" נוטפי רוטבי ברביקיו וקטשופ- יחד עם הסועדים במקום.

מושיק רוט עם עובדי סניף עפולה של רשת "8"
מושיק רוט עם עובדי סניף עפולה של רשת "8"

לקוח שאכל באותה עת במסעדה סיפר: "מושיק היה נחמד והגיע עם המון אנרגיות טובות למסעדה. כנראה שהוא היה עדיין בהיי מהחתונה שנערכה לפני מספר ימים, או שהוא פשוט אדם נעים לבריות. היה כיף לשמוע איש מקצוע בכיר כמוהו, עם הדירוג הכי גבוה שיש בדמות שני כוכבי מישלן- מדבר על אוכל ומייעץ לנוכחים. כמובן שכל הנוכחים והסועדים לא ויתרו על צילומי סלפי עמו".
שמונה הושקה לפני פחות משנה ומציעה, ברוח רשת "קופיקס", כריכים, בעיקר בשריים, ב-8 שקלים בלבד, וכן ארוחות עסקיות ב־26 שקלים (כולל שני כריכים, צ'יפס ושתייה).