פליקס נעים: "מודע לציפיות, חובת ההוכחה עליי"

הפועל עפולה המתחדשת פתחה את אימוניה. המאמן נעים: "עד שנצא בשבוע הבא למחנה אימונים הסגל שלנו יגדל בכמות וגם באיכות". היו"ר עמיר נוי: "מתחילים משהו חדש מאפס. המחויבות היא גדולה יותר.  הדבר הכי קשה זה לעמוד מול שחקנים ולהגיד שאין כסף-מקווה שזה לא יקרה בעתיד"

הפועל עפולה המתחדשת פתחה השבוע את אימוניה לקראת עונת 2019/20. לאימון הבכורה, שנערך במגרש הסינטטי בעפולה עילית, הגיעו 14 שחקנים, ובהמשך השבוע הגיעו עוד כמה שחקנים צעירים להתרשמות. לפי שעה הסגל של נעים כולל את יובל שאוט, נתנאל גולדמן, מתן נחמני, אפיק כהן, אופק בנון, אלמוג שנקור, גיזי דורבור, ערן אזרד, ג'ייק רוזינסקי, טל דגן, חיים איצרין, אדריאן רוצ'ט והשוערים רם שטראוס וגל ברזני.

מי שנעדר מהאימון וצפוי להגיע בהמשך הוא הקשר ברונו איבה הניגרי ששיחק בעבר בהפועל עכו ובית"ר ירושלים. במקביל, בקבוצה ינסו לצרף בהקדם בלם ושחקן כנף ימין על מנת שיצאו עם הקבוצה למחנה אימונים בבולגריה (יוצאים בשישי הבא). המאמן פליקס נעים, שפתח את האימון לצד מאמן השוערים אריק שמואלי ומאמן הכושר שרון כץ, התייחס לתחושות ולסגל שנבנה: "באופן טבעי יש התרגשות גדולה לקראת עונה חדשה. בימים הקרובים יגיעו לכאן הרבה שחקנים חדשים להתרשמות וסביר להניח שעד ליציאה למחנה אימונים הסגל יגדל בכמות וגם באיכות".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]

לגבי המתקנים המשובחים בעפולה הוסיף המאמן: "אחת הסיבות שבגללן הגעתי לעפולה זה התשתיות והמתקן המרשים שיש כאן. אני שמח להיות פה. יש לי חוזה לשנתיים. אני מודע לציפיות. כמובן שחובת ההוכחה היא עליי".  לגבי המטרות, אמר המאמן: "כולם רוצים ומפנטזים על עלייה ופלייאוף עליון. אני מבין את זה ומודע לזה. מבחינתי המטרה הראשונית היא להגיע לפלייאוף העליון ולבנות קבוצת אטרקטיבית שתמשוך יותר אוהדים ליציע".

גם היו"ר עמיר נוי דיבר על התחושות: "מרגש להתחיל עונה חדשה. הפעם אנחנו מתחילים משהו חדש מאפס והמחויבות היא יותר גדולה. עפולה היא בין הקבוצות הבודדות בליגה שבנו סגל כזה בשלב כל כך מוקדם, כך שאנחנו יכולים להיות רגועים. יש עוד כמה שחקנים שחיים עדיין בחלום של ליגת העל ויפלטו בקרוב לשוק ומהם אנחנו נבחר".
לגבי המטרות המקצועיות, הוסיף היו"ר נוי: "עונה מוצלחת מבחינתנו זה להגיע להישג שהוא לא פחות מהעונה הקודמת".

הנהלת הפועל עפולה
הנהלת הפועל עפולה

נכון למועד סגירת הגיליון השחקנים לא קיבלו עדיין שתי משכורות על העונה החולפת, אבל בהנהלת עפולה מגלים אופטימיות ומבהירים כי עברו כמעט את כל ההליכים הנדרשים וממש בימים הקרובים השחקנים יקבלו את מלוא שכרם.  "זה עניין של כמה ימים עד שהכל יסתדר", אמר היו"ר נוי בטון אופטימי, "הדבר הכי קשה בתפקיד שלי זה לעמוד מול השחקנים ולהגיד שאין כסף. אני מקווה שזה לא יקרה בעתיד".

נוף הגליל על הפודיום

|

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|