הפתעה בפלייאוף קורונה: גלבוע/גליל הפסידה מול חולון

לאחר שבעה ניצחונות בבית התחתון והעפלה לפלייאוף מהמקום החמישי, הפסידה גלבוע/גליל להפועל חולון מי שסומנה כקבוצה החלשה בבית העליון, בתוצאה 80:77 למרות שהובילה בפער דו ספרתי אותו שמטה ברבע הרביעי של המשחק. צילום: מדיה ודיגיטל גלבוע/גליל

הפתעה בפלייאוף בליגת ווינר סל במשחק מס' 1, לאחר שהפועל גלבוע/גליל שהגיע לסדרה לאחר 7 ניצחונות רצופים הפסידה להפועל חולון בתוצאה 80:77 למרות שהחקלאים האדומים הובילו לאורך המשחק עד לרבע הרביעי. משחק לא טוב של הבאנקר של ליובין- מייקל יאנג שהסתפק הפעם רק ב- 11 נק'
ביום שני הקרוב תתארח חולון בגן נר למשחק שני בסדרה-הטובה מבין שלושה משחקים. ממועדון גלבוע גליל נמסר כי ברור שזה יכול להיות המשחק האחרון של הקבוצה העונה במידה והקבוצה תפסיד.
לגבי ההפסד אמש התייחסו במועדון גלבוע/גליל ואמרו כי היה חשש אמתי לפני המשחק מהניסיון הרב של שחקני חולון גיא פניני שלומי הרוש ויוגב אוחיון. אבל יום שני זה משחק חדש וניערך בהתאם. מבטיחים שמה שקרה באשדוד לא יקרה הפעם.
את הרבעים סיימו שחקניו של יובין בתוצאות: רבע ראשון-  25:20 לגלבוע, רבע שני(מחצית)- 26:18, רבע שלישי 17:15. וברבע הרביעי שימו לב- 27:9.
קלעו לגלבוע: מיטשל 14 נק', זיו 13 נק', יאנג' 11 נק', תומאסון 10 נק', חנוכי 8 דק', ארצי 7 נק', סרור 6 נק', בני 5 נק', גרשון 3 נק'.