משחקי הכס: פלוט או טויטו- היום התשובות

תושבי נצרת עלית ייבחרו היום ראש עיר חדש לעיר. האם זה יהיה המועמד הצעיר נתנאל טויטו או רונן פלוט? התשובות בלילה

אחרי מערכת בחירות רוויה וגדושה בהשמצות ועימותים, יגיעו היום לקו הסיום שני המועמדים האחרונים שיתמודדו על הזכות לשבת בלשכת ראש העיר נצרת עלית בכהונה הקרובה. השניים, רונן פלוט ונתנאל טויטו שידרו במהלך השבוע האחרון בטחון רב בנוגע לסיכויי הבחירה בהם וקבלת המנדט מהתושבים להוביל את העיר.

• פלוט: "אני מתכוון לעבוד קשה כדי לזכות באמון התושבים"

רונן פלוט שקיבל רגע לפני היציאה לקלפיות את תמיכתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו נשמע השבוע דרוך לפני יום הבוחר, "לשמחתי אני זוכה לתמיכת רוב חברי מועצת העיר, לתמיכת כל המערכת הפוליטית בראשם בנימין נתניהו, אביגדור ליברמן, נפתלי בנט, מירי רגב וגלעד ארדן, ומאחורינו עומדות מפלגות הליכוד, הבית היהודי, ישראל ביתנו, ש"ס, יהדות התורה ויש עתיד. אני מתכוון לעבוד קשה כדי לזכות באמון התושבים ולהיות ראוי לו. מי שיקבע מי יהיה ראש העיר הבא הם אך ורק תושבי העיר, ולא ספינולוגים או יועצים שהגיעו לעיר ליומיים כדי לזרוע פילוג והפחדה. לתושבים שלנו מגיע לצאת לדרך חדשה".

בסוף היום נדע מי ישב על כס ראש העיר של נצרת עלית
בסוף היום נדע מי ישב על כס ראש העיר של נצרת עלית

• טויטו: "הקרב צמוד וזה הזמן למאמץ אחרון"

"בדיוק לפני שנה בחרה בי מועצת העיר נצרת עילית לשמש כראש העירייה בפועל", כתב טויטו בקיר הפייסבוק שלו והוסיף: "הצבתי לעצמי מטרה מרכזית: לייצב את המערכת שידעה זעזועים בשנים האחרונות, לשפר את השירות לתושב ולהציב חזון לעיר. בפרק זמן קצר הצלחתי לגעת בכל נושאי הליבה: חינוך, ביטחון אישי, הפחתת הביורוקרטיה והתייעלות עירונית וכלכלית. יצאנו למסע להחזיר את התקווה לנצרת עילית, לייצר מקומות תעסוקה איכותיים, להגביר את הביטחון האישי, לבנות אלפי יחידות דיור, לשפר את איכות החיים, להשאיר ולהחזיר את הצעירים. פגשנו מאז אלפי תומכים שהצטרפו אלינו ואנו ניצבים רגע לפני ההכרעה, יום האמת. אתם תבחרו בין אתמול למחר. בין העבר שאנחנו צריכים להשאיר מאחורינו לבין העתיד שמגיע לעיר שלנו. הקרב צמוד וזה הזמן למאמץ אחרון של כולנו. כל קול קובע", כתב טויטו.