"פיניתי פסולת": אישה העבירה רכבים שלא בבעלותה למגרש לפירוק ברזל

האישה ה"יצירתית" ביקשה מבעל שרותי גרר להעביר שני רכבים שחנו בנצרת עילית ובתמורה קיבלה כמה מאות שקלים. היא נעצרה לאחר מארב משטרתי ולפני מספר ימים הוגש כנגדה כתב אישום. צילום: דוברות המשטרה

בחודש יוני התקבלה תלונה מתושב נצרת עילית על כך שרכבו מסוג סיטרואן, בצבע שחור, נגנב בעת שחנה בחניה ציבורית ברח תירוש בעיר. עם קבלת התלונה נפתחה חקירה בתחנת המשטרה. צוות החקירה עשה שימוש בכלל האמצעים העומדים לרשות משטרת ישראל. מהחקירה ואיסוף הראויות ומהתיעוד המצולם זוהתה תושבת העיר כבת 47 שהגיעה לרכב הסיטרואן, פתחה את דלת הנוסע ליד הנהג, הכניסה את פלג גופה העליון לתוך הרכב וחיטטה בתא הכפפות. לאחר מכן, היא הזמינה את שירותיו של בעל גרר שהגיע לחניה שבו עמד הרכב ונתבקש על ידי החשודה במרמה וללא הסכמת או ידיעת בעלי הרכב להעמיס את הרכב ולהעבירו למגרש לפירוק ברזל.
בתמורה היא קיבלה בתמורה 200 שקלים במזומן. במקרה אחר בעל רכב מסוג רנו שהחנה את רכבו בחניה ציבורית ברחוב התמר התלונן על כך שרכבו נגנב.
גם במקרה הזה החשודה פעלה באותה שיטה. היא הזמינה גרר וביקשה במרמה וללא הסכמת הבעלים מבעלי הגרר מהמקרה הראשון להעמיס את הרכב ולהעבירו למגרש מתכות תמורת 150 שקלים. בשני המקרים בעלי הגרר הגיעו עם עובדים ובעזרת משאית ומנוף הרכבים שנגנבו הועלו תוך דקות לארגז המשאית והועברו למגרש מחוץ לעיר.
בעקבות המקרים והחקירה בלשי משטרת נצרת עילית ערכו תצפיות לאיתורה והחשודה נעצרה. במקרה הראשון נחקרה האישה בחשד להתפרצות וגניבה ובמקרה השני היא נחקרה בחשד לגניבה. החשודה הודתה במיוחס לה וטענה שהיא לא גנבה אלא רק ״פינתה פסולת״. עם סיום חקירתה החשודה נכלאה והובאה מעת לעת לדיון בהארכת מעצרה בבית המשפט. במשטרה הוסיפו כי לבסוף היא שוחררה בתנאים מגבילים. עוד הוסיפו במשטרה כי לפני מספר ימים הוגש כנגד החשודה כתב אישום באמצעות שלוחת תביעות נצרת צפון בבימ״ש שלום נצרת.