"פייקניוז" במגדל העמק בנוגע לכניסת כל העיר לבידוד

בהודעת וואטס אפ לא מהימנה נכנס כי כל תושבי העיר נדרשים להיכנס לבידוד. בעירייה מיהרו להוציא הודעה כי מדובר בפיק ניוז. שני חולים נוספים מהעיר אובחנו חיוביים לקורונה. 250 מחשבים חולקו לתלמידים

לצד ההתמודדות המאתגרת של עיריית מגדל העמק עם חולי הקורונה בעיר, נדרשו בעיר לטפל היום בהודעת פייקניוז שהופצה בהודעות וואטס אפ של תושבי העיר ועל פיה נדרשים כלל התושבים בעיר להיכנס לבידוד.
בעקבות זאת מיהרו בעירייה להוציא הודעה שמדובר כאמור בפייקניוז.
במקביל עדכנו בעירייה על שני חולים נוספים שאובחנו חיוביים לקורונה. בהודעה רשמית של העירייה נכתב: "קיבלנו מידע על שני חולי נוסף ממגדל העמק, רחל ועדיאל רוזיליו (אם ובנה). בדומה למקרי הקורונה הקודמים שוחח ראש העיר אלי ברדה עם עדיאל, שאל בשלומו ובשלום אימו, חיזק אותם ואיחל להם רפואה שלמה והחלמה מהירה בשם כל תושבי העיר.
עדיאל ואמו הסכימו לפרסם את שמם למען בריאות ושלום התושבים. באשר למסלולם, טרם ידועים לנו המקומות בהם שהו (ברגע שהמידע יתקבל נפיץ בערוצים הרשמיים). החקירה האפידימיולוגית מתבצעת על ידי משרד הבריאות. כל מי שבא עם השניים במגע בשבועיים האחרונים עליו להיכנס לבידוד לפי הוראת משרד הבריאות ולדווח על כך באתר משרד הבריאות, במוקד 5400* או במוקדי קופות החולים".
ויש גם חדשות יותר טובות במגדל העמק: ראש העיר אלי ברדה עדכן בדף הפייסבוק שלו כי העיריה חילקה 250 מחשבי H.P איכותיים לשכבת תלמידי כיתות ד' בעיר במגבלת הנחיות משרד הבריאות.