פיבין: מאפשרים לכם להגשים את כל החלומות

כיאה למותג מוביל בכל אזור העמקים והצפון מזה כשלושה עשורים, חנות העיצובים של "פיבין" בעפולה עברה "מייקאובר" מרענן ומרשים, עם שלל תצוגות קרמיקה, סניטריה, תצוגות מתחלפות ועוד. לכם נותר עתה רק לבחור. צילום מדיה גרופ

את קבוצת פיבין אין ממש צורך להציג, לפחות לא באזור עפולה והעמקים. שלושה עשורים של פעילות בעולם הבנייה והענפים הטכניים מיתגו את הקבוצה כחברה מובילה, מצליחה ומתפתחת.
ה"אני מאמין" של הקבוצה מתמקד בשלושה אספקטים מרכזיים: מקצועיות, נגישות והשלישי, ואולי הכי חשוב, הוא השירות.
בהנהלת החברה חרתו על דגלם את נושא השירות כמוטיב מרכזי ובלתי מתפשר, כזה שניצב בחוד החנית של התרבות הארגונית של הקבוצה.
שלושת הנושאים החשובים הללו הוטמעו היטב גם בתהליך שדרוג ורענון חנות העיצובים במתחם של החברה ברחוב קהילת ציון 27 בעפולה.
השדרוג יצא לפועל לפני מספר חודשים ועתה יכולים לקוחות החברה, הן הפרטיים, הן הקבלנים והן אנשי המקצוע להינות מחנות מעוצבת להפליא, מעודכנת בפריטים הכי טרנדיים וכזו המותאמת למנעד רחב של תקציבים.
"חנות העיצובים החדשה משתרעת על פני שתי קומות", סיפר חי טורג'מן, מבעלי החברה, "בחנות ניתן להתרשם משלל תצוגות של אריחי קרמיקה, סניטריה, ברזים, ארונות אמבטיה, חדרי רחצה, ושירותים, מקלחונים ומקלחות, בריקים, דלתות פנים מעוצבות ופולימריות של מיטב המותגים, בהם של רב בריח עוד. גם בעולם הסניטריה אנו מציעים ללקוחות את מיטב המותגים המובילים בעולם ובהם חמת, גרואה, פצי ועוד. על עיצוב החנות ניתנו דגשים רבים, בכדי שיהיו נגישים ומותאמים ללקוחות הפוטנציאליים שלנו. אנו גם מקפידים לרענן את התצוגות – בהתאם לעולמות וסגנונות העיצוב שמשתנים תדיר".

מוצרים איכותיים ושירות מקצועי ואדיב: המחלקה הטכנית בפיבין. צילום: מדיה גרופ
מוצרים איכותיים ושירות מקצועי ואדיב: המחלקה הטכנית בפיבין. צילום: מדיה גרופ

לרשות קהלי היעד שפוקדים את החנות עומד צוות מקצועי ומיומן, שבוחן את הצרכים הבסיסיים והמרכזיים ו'תופר' עבורם את החבילה המתאימה והמושלמת, עם חשיבה מחוץ לקופסא, היבטי תכנון ופתרונות לעיצובי פנים וחוץ.
התפיסה רווחת בקרב הצוות בחנות הוא שעיצוב מדויק ואלגנטי, יוכל לחולל מהפך של ממש בבית שעתיד לעבור שיפוץ או כזה בן עשרות שנים ולהקנות לו עיצוב מעודכן, מוקפד, כזה שיהיה קשה להתעלם ממנו. לשם השגת התוצאה העיצובית האידאלית הצוות גם נעזר במעצבות ואנשי מקצוע שמשתפים פעולה עם הקבוצה.

שלל עיצובים ומגוון פתרונות
שלל עיצובים ומגוון פתרונות

"החנות שלנו פונה עבור מגוון לקוחות: אנשים פרטיים שבונים את ביתם, קונים דירות חדשות או משפצים, מעצבים, אדריכלים, קבלנים ויזמים", מסביר חי, "יש לנו יתרון גדול והוא שאנחנו מתחברים ומספקים את המענה ללקוחות שלנו כבר מתחילת בניית והקמת השלד, ובהמשך עם חומרי בניין, צבע, איטום, אינסטלציה, כלי עבודה ועוד. יש לנו את כל הניסיון הדרוש, אפשרות להעניק את המחירים הכי אטרקטיביים שיש בשוק ומעבר לכל בפיבין יש שירות שלא ניתן למצוא באף מקום אחר. יש פה אווירה אמיתית של בית, מעין משפחה גדולה ולשמחתי אנחנו שומעים את זה השכם וערב מכלל לקוחותינו. יש מקומות שזה קלישאה, אבל אצלנו השירות הוא באמת בראש הפירמידה וככזה אנו משקיעים רבות בכדי שהלקוחות שלנו תמיד יהיה מרוצים. אני מזמין את כולם לבוא להתרשם ממה שאנו יכולים להציע, להתחדש ולהתרענן, הקפה הוא עלינו, ואני מבטיח שהוא הכי טוב בעפולה".
במהלך חודש נובמבר ייערכו בפיבין שלל מבצעים בכל המחלקות וגן בחנות העיצובים, כך שלא צריך להמתין לבלאק פריידי. אז תתכוננו להתחדש ולהעז – מקסימום, תצליחו…

דלתות איכותיות מהמותגים המובילים
דלתות איכותיות מהמותגים המובילים