בונים או משפצים? "פיבין" זה המקום בשבילכם

"פיבין", אחת החברות המובילות בעפולה בתחום אספקת חומרי הבנייה עברה בעת האחרונה רענון מוצלח ביותר שמיתג אותה כמרכז בו תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים לבית – במקום אחד. מלבד מחלקות מגוונות, מיטב המותגים מהחברות המובילות בעולם ומנעד רחב של שרותי ייעוץ והכוונה – מקפידים בחברה לדאוג ללקוחות מהמגזר העסקי, המוסדי והפרטי לשירות הכי טוב שניתן לתת. יצאנו לבדוק את הנוסחא להצלחה

ברחבי עפולה פועלים עסקים ותיקים, במגוון תחומים, שמזוהים עם העיר מימים ימימה. אותם עסקים זוכים למקום של כבוד בסצנה העסקית לאחר שצברו מוניטין מרשים, מאינספור לקוחות, ולאורך עשורים רבים. בין העסקים הללו נמנית גם חברת "פיבין" הפועלת באזור התעשייה בבירת העמק מעל שלושה עשורים והמתמחה באספקת חומרי בנייה ומגוון עצום של אלפי פריטים לבית, הנמכרים במספר מחלקות מקצועיות. פיבין הוקמה על ידי ברוך פיבין, לפני כשלושה עשורים ולאורך השנים גדלה והתפתחה, ומיצבה את עצמה כמותג מוביל בתחום בכל אזור עפולה, העמקים והצפון. המודל העסקי של החברה מתמקד בשלושה אספקטים מרכזים שתופסים מקום של כבוד גם בעת הנוכחית: שירות, אמינות ומקצועיות. לפני כשנתיים וחצי עבר ניהול החברה לידי הדור השני, בעקבות רצונו של המייסד, להעביר את המושכות לדור הממשיך. מיד עם כניסתם, בוצע בחברה רענון מיידי כשהשותפים החדשים הביאו עימם ידע וניסיון רב בתחום. במקביל גויסו אנשי שירות ותפעול, נפתחה מחלקה טכנית ונוספו שירותי ייעוץ וליווי בבניה. לצד אלו מקפידים הבעלים הצעירים על הצד השיווקי ומיתוג החברה, כולל הפעלת אתר אינטרנט מזמין ודף פייסבוק פעיל ותוסס שלו עוקבים רבים.


היום אפשר לומר בצורה חד משמעית שאפשר למצוא בפיבין את כל מה שצריך לבית במקום אחד והרבה מעבר לזה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


• הכל במקום אחד

  "אנחנו בפיבין חומרי בניין נוגעים בכל מה שקשור לבניין", אומר בראשית הראיון חי טורג'מן, אחד מבעלי החברה, “בחברה פועלות מספר מחלקות מרכזיות ובהן מחלקת אינסטלציה, חומרי בניין ומליטה, גינון, צבע, ביגוד ועוד. היום אפשר לומר בצורה חד משמעית שאפשר למצוא בפיבין את כל מה שצריך לבית במקום אחד והרבה מעבר לזה. לקוח שבונה בית לדוגמא נכנס אלינו ויכול לרכוש תחילה את הקרטון הראשון לכלונסאות של ביתו, ובהמשך, לצד ייעוץ שלנו הוא יכול לצאת עם כל המוצרים שימשו אותה לבניית ועיצוב בית החלומות שלו, החל מדלתות פנים, קרמיקות ואריחים, ברזים, מקלחונים ועוד".

• "מענה מקצועי ומהיר"

  אם בעבר פנתה חברת פיבין בעיקר לקהל של אנשי מקצוע, הרי שהיום התמונה שונה אלפי מונים והלקוחות מגיעים גם מסקטורים נוספים ושונים, "אנו פונים למגוון קהלי יעד", מסביר טורג'מן, “עד לא מכבר פנינו בעיקר לקהל המקצועי, קבלנים, אינסטלטורים וחברות בניה. בשנתיים האחרונות עשינו מהפך ופתחנו את הדלת – הלכה למעשה – לקהל הפרטי. יש היום אצלנו מגוון עצום של מוצרים לקהל היעד הזה והכי חשוב, יש לציין, יש בעבורם הנגשה של כלל המוצרים. היום לקוח פרטי שנכנס אלינו מקבל מיד מענה מקצועי ורחב, ייעוץ, חוות דעת רחבות ובעצם אנו פועלים למצוא בעבורו פתרון לכל צורך קיים ונדרש. אנו יודעים להתאים את הצורך המדובר למוצר ספציפי שנמכר בחנות בכדי שיתאים לו. כמובן שהוא גם יקבל ייעוץ איכותי ומענה זמין ומהיר”.

"השירות אצלנו הוא מעל לכול", חי טורג'מן
"השירות אצלנו הוא מעל לכול", חי טורג'מן

• הדבר הבא: “פיבין Design”

המתחם של "פיבין" מעוצב בקפידה, עם תצוגה מרשימה ומוארת של המוצרים, נגישות בכל מחלקה וחווית קניה נעימה, בין היתר כתוצאה מהשירות המוקפד.
"מיד שיצאנו לדרך ביצענו שינוי גדול, גם ברמת התפיסה והמוצרים שהעסק מוכר", סיפרו השלושה, "החנות הטכנית עברה שינוי מסיבי והיום היא נוגעת בהמון מוצרים לאספקה טכנית: כלי עבודה ידניים, כלי עבודה חשמליים, מוצרי אינסטלציה, מוצרי פיתוח וגן, דשא סינתטי, מוצרים לגינון, ומחלקת צבע ענפה של טמבור ונירלט. בתחילת השנה גם פתחנו את "פיבין עיצובים" שמתמחה בדלתות פנים, קרמיקה, מקלחונים, ארונות אמבטיה, אביזרים לאמבטיה, ברזים ואפקטים מיוחדים של צבע לבית. במחלקה הזו גם נציג שלנו מרחיב את היריעה בכל הנוגע לעיצוב הבית והצרכים הנדרשים. זה פותח בפני כל לקוח פוטנציאלי עולם שלם של עיצובים ומאפשר להתאים את הצרכים הנדרשים, מעבר לפנטזיות”.


אנחנו יכולים להבטיח ללקוח מתי הוא יקבל את הסחורה והמוצרים שרכש ומעבר לכך נעניק לו גם שירותי ייעוץ שלא פעם יכולים לחסוך לו כסף רב


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


• "התחרות היום היא על שירות, לכן אנחנו עושים הכול בכדי להוביל בחווית הקנייה"

  בשוק בו פועלת "פיבין" 'שחקנים' רבים כשחלק מהחברות נכנסו לפעילות בשנים האחרונות, בעקבות ההתפחות המואצת של העיר והפריחה הנדל"נית שחווה עפולה בעשור האחרון. כמי שחיים את השוק 24/7 החליטו מנהלי החברה לפעול ליצור בידול ונקודת חוזק בתחום השירות. לתהליך הזה הם נכנסו עם אג'נדה מובנית שכללה הטמעה של נושא השירות בתרבות הארגונית של העסק. מתוקף זה ישנה גם הקפדה יתרה שכל לקוח שייכנס לחנות גם ייצא ממנה לאחר שקיבל את השירות הטוב ביותר, “אנחנו לא ממציאים את הגלגל במוצרים שאנו מוכרים", אומרים הבעלים, "בתחום שלנו כולם עובדים פחות או יותר עם אותם ספקים ומציעים מחירים די דומים. מנקודת ראותנו התחרות היום היא על שירות ולא על הנחה של כמה שקלים. מיותר לציין שגם המחיר הוא אספקט חשוב, ואנחנו גם דואגים להעניק ללקוחות את המחיר האטרקטיבי ביותר, אבל לצד זה יש לקוחות רבים שזקוקים לשירות מהיר, לזמינות לאורך היממה ולמתן פתרונות מקצועיים מיידים ויצירתיים. פה אנחנו עושים הכול בכדי להוביל ולייצר ללקוח את חווית הקניה שתוביל אותו אלינו שוב ושוב. בסופו של דבר ברור לנו שהלקוח רוצה תמורה לכספו. אנחנו יכולים להבטיח ללקוח מתי הוא יקבל את הסחורה שרכש ומעבר לכך נעניק לו גם שירותי ייעוץ שלא פעם יכולים לחסוך לו כסף רב. זה אולי קצת קלישאה לומר זאת, אבל השירות אצלנו הוא מעל לכול. חשוב לנו להעניק ללקוחות שירות מהיר ואיכותי, להיות זמינים תמיד, להגיע לכל מקום. כמו כן אנו מוצאים חשיבות רבה להציע פתרונות ייעודיים לכל סוגי הלקוחות וההזמנות, לליווי בונים פרטיים ואנשי מקצוע"

• כל המותגים תחת קורת גג אחת

  ב"פיבין" מספר מחלקות. הגדולות שבהן הן מחלקות הצבע, אינסטלציה, כלי עבודה, מחלקת גינון, מחלקת חומרי בנייה, מחלקת איטום וחשמל. בחברה עובדים עם המותגים המובילים בישראל ובעולם ובין היתר עם חברות הצבע המובילות טמבור, נירלט, איטונג, בלוקל רביד, סולמות חגית, סטנלי, בוש, מקיטה, סאג, וינקלר- מוצרי איטום, פלרז, חמת, ויטרה, אלגל, חרסה, פרופילון, פשוט ירוק, אביגיל ומיסטר פיקס. בחברה גם מוכרים כספקים מורשים ורשמיים של "דלתות תייר", מותג דלתות מוביל ואיכותי.

מחלקת הצבע בפיבין
מחלקת הצבע בפיבין

 • המטרה: "לתת מענה ממוקד ואמין לצרכיהם של אנשי המקצוע כמו גם לקהל הרחב”

למרות זריקת המרץ ורענון השורות והחברה הבעלים הדינאמיים מנסים לחדש ולהתחדש כל העת. השלושה מציינים כי מתוקף הכרת השוק בו פועלת החברה לפרטי פרטים, הם מקפידים להתעדכן בידע וטכנולוגיות חדשות – זאת על מנת להעניק ללקוחות פתרונות מקצועיים בכל תחומי הבניה. "אנחנו רוצים להוות כתובת להתייעצות ועזרה עבור כל אחד, במקום אחד. לתת מענה ממוקד ואמין לצרכיהם של אנשי המקצוע כמו גם לקהל הרחב”, אומרים בחברה לסיכום. אגב, לקראת חגי תשרי שבפתח יוצעו ללקוחות מגוון רחב של מבצעים בכל המחלקות.

 

עצמאות בעפולה: כך ייראו חגיגות ה-76 למדינה בעיר

|

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|

בית החלומות: כך תוכלו למצוא אותו

|