הטור הכלכלי: תעיזו, מקסימום תצליחו

עליזה פרץ, מאמנת אישית ויעצת עסקית, בטור אישי מעניקה לכם טיפ שיווקי חשוב- על ההצגה העצמית שלכם במפגשים ושל העסק שלכם

השבוע ביקרתי  ביריד מכירות של קבוצת חסון בעפולה: מותגים רבים הגיעו למכור מוצרים לבעלי עסקים בתחום הבנייה וגם ללקוחות פרטיים.
כמה מבין בעלי העסקים שנכחו שם אכן רכשו מוצרים כאלה ואחרים, אך כמה מהם אכן קידמו את העסק שלהם?
האם יצרו שיתופי פעולה עם בעלי עסקים אחרים? האם בזמן שהסתובבו בין הדוכנים ניצלו הזדמנויות לספר על העסק שלהם?
רוב האנשים אינם מספרים על העסק שלהם, עולים במעלית ולא מדברים אחד עם השני, נפגשים באירועים ואינם מספרים למי שיושב לצידם מה העיסוק שלהם.
חברים יקרים טיפ חשוב מאוד, תייצרו הזדמנויות לשיתופי פעולה, תספרו על עצמכם ועל העיסוק שלכם בכל הזדמנות, בירידים, בכנסים, באירועים, מי יודע אולי מי שיושב לצידך ימליץ עליך אצל חבריו. אולי בדיוק אותו בן משפחה זקוק לשירות שלך.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


על מנת שתוכלו לספר בדיוק מה העיסוק שלכם? אני ממליצה לכם לבנות הצגה עצמית מנצחת. מה העסק שלכם באמת? מי אתם- לציין סטטיסטיקות, כמות לקוחות ושנות ניסיון בתחום. וכמובן איך השירות שלכם יכול לעזור ללקוחות הפוטנציאלים? כמובן שאם ממליצים עליכם זה צריך להיות הדדי. פרגנו בחזרה. Win win  זו נוסחת ההצלחה.
אז חברים, בפעם הבאה שאתם בכנס, יריד או אירוע, עשו טובה ותדברו עם מי שלצידכם ותתחילו ליצר רשת קשרים שתעזור לכם להפיץ את הבשורה והשליחות שלכם.
אני ביקרתי ביריד וכמובן שבעקבות השיחות שניהלתי עם חלק מהלקוחות שהגיעו, נולדו כמה פרויקטים חדשים שתשמעו עליהם בימים הקרובים. אכן המינג-לינג נשא פירות.

מגדל העמק: ליאורה אדרי מונתה לתפקיד מנכ"לית העירייה

|

מנהלי אגפי חינוך התרשמו מהצלחת התכנית "עיר מדברת שפות" בנוף הגליל

|