הטור הכלכלי: נטוורקינג שיווקי? כך תעשו את זה נכון

הטור הכלכלי של עליזה פרץ, מאמנת אישית ויעצת עסקית: האם אתם מגיעים לכנסים והרצאות ומייצרים נט-וורקינג? קבלו 3 טיפים שיעזרו לכם את המיטב ממפגשים אלו

רוב הלקוחות העסקיים מפרסמים במדיות החברתיות, פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק ועוד. אלו הם ערוצי שיווק חשובים היום אבל לא רק הם. ישנם עוד ערוצי שיווק שיכולים להגדיל מכירות, ולכן הייתי רוצה לשאול אתכם האם אתם מגיעים לכנסים והרצאות ומייצרים נט-וורקינג?
מאז שבחרתי לצאת לדרך עצמאית ולהיות חלק מקהילת העסקים בישראל, תמיד הרגשתי שחיבור בין אנשים ועסקים הוא מנוע צמיחה לכל עסק, שחשוב לייצר חיבורים נכונים עם בעלי עסקים, שהעסק של קולגה או חבר לקבוצה יכול להיות המוצר המשלים של העסק שלכם. קולגות מאותו תחום יכולים להעביר לכם "לידים" שמתאימים יותר לתחום שלכם. לדוגמא: חיבורים אפשריים בתחום הבנייה – קבלנים, אדריכלים, מעצבי פנים ויועצי תאורה. חשוב לייצר קהילה עסקית מפרגנת ותומכת כי היום אנשים אוהבים לקנות ממומחים ומותגים.  כשמספר בעלי עסקים חוברים ביחד ויודעים לפרגן אחד לשני באותו התחום, כולם יכולים להנות.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]  


בדיוק מהסיבה הזו החלטתי ליזום כנס עסקים בעיר עפולה ולייצר  נטוורקינג בין בעלי עסקים וביחד עם קולגות שלי יצאנו לדרך, ונוצר כנס ה"טק בעמק" הראשון שיתקיים ב27.2.20 – מוזמנים לעקוב אחר הפרסומים.

• 3 טיפים שיעזרו לכם להשיג את המקסימום ממפגשי נטוורקינג, השתתפות בכנסים והרצאות

  1. תספרו על עצמכם ב-60 שניות, מי אתם, מה התועלות של המוצר שלכם ללקוחותיכם? ואיך אתם עושים זאת, כך שילד בן שבע יבין מי ומה העסק שלכם.
  2. תעבירו מספרי טלפון במקום כרטיסי ביקור מנייר. היום במחיר מאוד סמלי אפשר להכין כרטיס ביקור דיגיטלי שבלחיצת כפתור מועבר ללקוחות הפוטנציאלים, מעין מיני אתר. מעבר לכך כולם היום נמצאים בוואטס- אפ, מטעמי חסכון בזמן ויעילות.
  3. התממשקו עם כמה שיותר אנשים, תשתחררו מ"לדפוק חשבון", ותפיצו את הבשורה כי בטוח יש משהו בקהל שאתם יכולים לתת לו מענה ופתרון לאיזושהי בעיה. אגבב, בסוף יגידו לכם תודה.