הטור הכלכלי: הדרך מעסק למותג מנצח

הטור הכלכלי של עליזה פרץ, מאמנת אישית ויעצת עסקית: אז מה את עושה עליזה? מה זה בעצם תהליך לווי ופיתוח עסקי? למה אני צריך את זה אני יודע הכל על העסק שלי? מה זה בכלל ליד? מנגנון מכירה? יעדים?

אז ככה חברים: אם אתם בעלי עסק מתחיל או עסק וותיק, אתם חייבים להכיר את המושגים הנ"ל, מכוון שהלקוחות שלנו כיום מוכנים לשלם רק למי שהם באמת מרגישים ומבינים שייתן להם ערך, שיעניק להם פתרון ומענה לבעיות ולכאבים שלהם.
היום הלקוח רוצה לקנות ממומחים. בשוק רווי תחרות על כל תחום ישנם מאות ואם לא אלפים בעלי מקצוע שמעוניינים לתת לנו את הפתרון, שטוענים שיש להם את נוסחת הקסם להפיג את הכאב והבעיה שלנו, האומנם?
אז למה חשוב להציג את עצמנו בצורה ברורה, שהלקוח יבין מי אנחנו? את ההתמחות שלנו? עם כמה לקוחות עבדנו ומה אחוז ההצלחה שלנו? מה השיטה שבאמצעות אנחנו מציעים לו את הפתרון, מה יצא לו מזה? וכמובן איך נעשה זאת? גם אם אתם נותני שירותים או מוכרים מוצרים, חשוב לתת ללקוח את המענה הכי אופטימלי עבורו על מנת שהוא ירצה להפוך להיות לקוח שלכם, כי היום אנשים אוהבים לקנות ממומחים ומותגים.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בתהליך לווי ופיתוח עסקי, לומדים איך להפוך למותג. אנחנו מנהלים  את המספרים של העסק, כי בלי סדר במספרים העסק לא ישרוד ויכנס לסחרחורת. יש לנהל תזרים מזומנים, לשלם לספקים כנגד תקבולים מלקוחות, ולהבין את ההוצאות וההכנסות של העסק. כך אנו בונים  מנגנון מכירות עם יעדי מכירה, שמגדילים את כמות הלקוחות וההכנסות של העסק, בונים תחזית עסקית שנתית, בונים אסטרטגיית שיווק ותקציב שיווק ומנהלים את העסק בדיוק כמו המותגים הגדולים.
רוצים גם להיות מותג  – תתחילו להכיר את המספרים של העסק. אל תהיו "בת יענה" ותתנהלו כמו המותגים הגדולים.