הטור הכלכלי: הדרך להצלחה רצופה כוונות טובות

המעבר משכיר לעצמאי: מדוע כשהחלום שלכם אינו מתגשם בטווח הקצר, בעצם לרוב האנשים אין סבלנות, מתחילים לזרוע את הזרעים, וכבר רוצים תוצאות. אני מסבירה להם שצריך להשקות ולדשן, לייצר שיתופי פעולה. עליזה פרץ, מאמנת אישית ויעצת עסקית, בטור אישי מעניקה לכם שלושה טיפים חשובים שיעזרו לכם להגשים את חלום העצמאות

בעבר כתבתי על המעבר משכיר לעצמאי, על זה העובדה שאנשים מחליטים לעזוב עבודה מובטחת עם הכנסה גבוהה ולצאת לעולם תעסוקתי אחר, עולם של חוסר וודאות ולמרות זאת רוצים להגשים את החלום שלהם בתחום העסקים. בדרך כלל ההחלטות לעבור משכיר לעצמאי תלויות בכך שאנחנו יודעים מה הערך שלנו. אנחנו רוצים להגדיל את ההכנסה שלנו ועל הדרך גם להגשים את הייעוד שלנו, ובכך לאפשר לעצמנו איכות חיים הרבה יותר גבוהה, ליהנות מזמן עם המשפחה, זמן עם הבן\בת  זוג.
אך מה שקורה בעצם לרוב האנשים אין סבלנות, מתחילים לזרוע את הזרעים, וכבר רוצים תוצאות. אני מסבירה להם שצריך  להשקות ולדשן, לייצר שיתופי פעולה, ולייזום פניות ללקוחות. בדרך הם מקבלים הרבה לא, מה שגורם להם למוטיבציה נמוכה, למצב רוח ירוד, הם מרימים מהר ידיים ולא מוכנים להמשיך, להתמיד ולבצע פעולות שיביאו אותם לעבר ביצוע היעדים שלהם והמטרות שלהם.


  [dfp name="728×90" height="728" width="90"]  


הם בוחרים להפסיק או בוחרים לחזור לעולם של השכירים, לא מטפטפים מים על הסלע עד שיווצר החור בסלע.
ולכן הדרך להצלחה עסקית היא התמדה, נחישות, לא להרים ישר ידיים, ולהמשיך לבצע המון פעולות מסיביות.
השבוע אני אתן לכם כמה טיפים שיעזרו לכם להגיע ליעדים שלכם ולהגדיל את המחזורים, את ההכנסות שלך ואת שורת הרווח.
טיפ ראשון לבנות אסטרטגיה עסקית חזקה: מה זה אסטרטגיה עסקית? מה המוצרים שלכם? חבילות השירות שאתם נותנים?  לתמחר בצורה נכונה. מי קהל היעד שלכם אחרי שהבנתי בניית אסטרטגיה שיווקית.
טיפ שני -מה הבידול שלכם? מה היתרון היחסי שלכם על פני המתחרים, על פני קולגות שלכם?
טיפ שלישי לבנות תוכנית יעדים ומטרות ברורה שבה אתם יודעים מה המפה שלכם? לאן אתם צועדים? אם אתם נמצאים עכשיו בנקודה A  ואתם רוצים להגיע לנקודה B מה החזון שלכם?
תבנו מפת דרכים ברורה שתוביל אתכם ליעד, לבנות מערכת יעדי מכירות עם תאריכי יעד. וכמובן לא לשכוח לבנות תקציב ותוכנית פיננסית, תזרים מזומנים, ולהבין את הדוח רווח והפסד כל חודש בחודשו. יש לפעול על פי תוכנית ברורה, לצאת לדרך עם אנרגיה ועצמה להמשיך לפעול בנחישות רבה.