פודי: "הרגשתי שהמאמן לא מחזיק ממני מקצועית"

החלוץ סיים את דרכו באסי גלבוע בטון צורם. גורמים במועדון: "במקום להתרכז בכדורגל-פודי היה עסוק רק בסרט הקפטן. וזה גרם לאי שקט בחדר ההלבשה". פודי: "לא הרגשתי בנוח בקבוצה ולא העריכו אותי מספיק ולכן עזבתי. אני מאחל להם בהצלחה"

בגלל סרט הקפטן היחסים עלו על שרטון: החלוץ הבכיר והקפטן פודי מוחמד סיים את דרכו באסי גלבוע בטון צורם בעקבות חילוקי דעות מול ההנהלה והמאמן אבי סבג, שלקח ממנו את סרט הקפטן והעניק אותו לבלם תומר אלבז. גורמים בקבוצה סיפרו השבוע: "עד עכשיו מאוד כיבדנו את פודי. אבל לצערנו בתקופה האחרונה הוא היה עסוק יותר מדי בסרט הקפטן במקום להיות מרוכז בכדורגל וזה גרם לאי שקט בחדר ההלבשה. ככה קפטן לא יכול להתנהג וברור שזה לא מקובל על ההנהלה ועל המאמן. הוא נכנס לעימות עם שחקנים וזה לא מתאים. היה לו קשה לקבל את העובדה שתומר אלבז מונה לקפטן".

פודי, שחזר לאחרונה אחרי היעדרות ארוכה בעקבות פציעה, סיפק את הגרסה שלו: "בהתחלה המאמן אמר לי שהוא לא ידע שאני הייתי הקפטן לפני הפציעה והבטיח להחזיר לי את סרט הקפטן, וזה לא קרה בפועל. מעבר לכך הרגשתי שהמאמן אבי סבג לא מעריך אותי מספיק ולא מחזיק ממני מקצועית. וההנהלה נתנה לי את אותה הרגשה והשלימה עם המצב. ברגע שהרגשתי לא בנוח בקבוצה ושהתחילו להגיד שאני עושה ברדק בחדר ההלבשה אז הבנתי שאני צריך לעזוב".

עוד הוסיף ואמר פודי: "עובדתית אני הבאתי לקבוצה ארבע נקודות מתוך ה-5 שהיא השיגה עד עכשיו, וברגע שלא מעריכים אותי אז אין סיבה שאשאר. בסך הכל אני אוהב את אסי גלבוע ומאחל להם מכל הלב שיצליחו". בתוך כך, הקבוצה מדורגת במקום האחרון בטבלה עם 5 נקודות ומסומנת כמועמדת בכירה לירידה, אבל במועדון מסרבים להרים ידיים. "אנחנו רחוקים בסך הכל 9 נקודות מהפועל ירושלים ונותרו עוד 16 משחקים לסיום העונה. אין שום סיבה להרים ידיים. אנחנו נישאר בליגה", אמרו בהנהלה.

 

נוף הגליל על הפודיום

|

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|

זוכרים את החייל שנחטף בעזה: טורניר כדורגל לזכרו של שקד דהן ז"ל

|