"פוגעני וגזעני": תלונה במשטרת עפולה נגד יהונתן גפן

חבר מזכירות הליכוד, נעם מועלם יוסף ממושב מיטב הגיש את התלונה בעקבות הפוסט שהעלה גפן אמש לאינסטגרם ובו כתב לפני שהוסר: ״כמה עצב אחרי נאום הניצחון של טרזן מלך הקופים. טרזן לא עוזב אותנו. ואני מתנצל אם פגעתי בקופים". ״בכל פעם "כוכב" שמאלן אחר בתורו לוקח על עצמו לעלוב בחצי מהעם. הפעם החלטתי שלא לשתוק״, אומר מועלם יוסף

נעם מועלם יוסף, חבר מזכירות הליכוד ותושב מושב מיטב הגיש אמש תלונה בתחנת המשטרה בעפולה כנגד היוצר והמשורר יהונתן גפן, בעקבות "פוסט הקופים".
כזכור, אמש כתב גפן בפוסט באינסטגרם: "אהבה בימי קורונה. כמה עצב אחרי נאום הניצחון של טרזן מלך הקופים. טרזן לא עוזב אותנו. ואני מתנצל אם פגעתי בקופים".
לאחר מספר שעות, הפוסט המדובר הוסר מחשבון האינסטגרם של גפן שבעבר התבטא לא פעם בחריפות בהקשרים פוליטיים.

העתק התלונה שהוגשה כנגד גפן במשטרה
העתק התלונה שהוגשה כנגד גפן במשטרה

למרות שהפוסט ירד החליט מועלם יוסף להגיש תלונה במשטרה. "יצאתי לפני דקות ממשטרת העמקים לאחר שהגשתי תלונה על פרסום לשון הרע והסתה לגזענות, בעקבות האמירות המכוערות, הפוגעות והגזעניות של יהונתן גפן״, אמר היום מועלם יוסף, ״בכל פעם "כוכב" שמאלן אחר בתורו לוקח על עצמו לעלוב בחצי מהעם ואנחנו מצקצקים בחוסר נוחות אבל לא עושים דבר. הפעם החלטתי שלא לשתוק. אני יודע שלמשטרת ישראל יש מקרים חשובים אחרים לטפל בהם אבל אולי הגיע הזמן שמישהו שם ירים את הכפפה. כל כך הרבה דם רע נשפך ברשתות החברתיות ובתקשורת. בסופו של דבר אנחנו עם אחד שאמור להתמודד עם אותן סכנות. הקורונה לא מבדילה בין שמאל לימין כך גם הטילים מעזה לבנון ואיראן. הגיע הזמן לשים לזה סוף.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


מועלם יוסף: "אני מקווה שיקום השופט שיבין את את מצוקת השעה ויחליט לנקוט באמירה ברורה כנגד מסיתים גזענים שכאלה קל וחומר אם הם מוכרים בציבור ומפורסמים.
אני קורא למירי רגב להצטרף ולגנות את יהונתן גפן על דבריו ואף לפעול נגדו במוסדות הממלכתיים. אני קורא גם לצעירי הליכוד להקים משמרת מחאה מול ביתו של גפן. ידע כל שמאלן גזען כי לא ננוח ולא נשקוט יותר על פגיעה בבוחרי הימין. לא נשתוק יותר נוכח הסתה פרועה ומקוממת. ידע כל מי שיסית כנגד בוחרי הליכוד כי סיימנו להבליג והתחלנו לפעול".

עתיר ידע והייטק: המהפך של פניציה

|