עשו את הבחירות שלהם

חודש וחצי לפני הבחירות הארציות, ראשי מטות המפלגות הארציות בעפולה מגבירים פעילות. במסגרת זו עו"ד ענבל אפשטיין כידרה תנהל את מטה "כולנו” בעפולה- וחבר מועצת העיר לירז וזאן יעמוד בראש מטה "חוסן לישראל”. גם בליכוד ויש עתיד מעבירים הילוך. תמונת מצב

חודש וחצי לפני פתיחת הקלפיות בבחירות הארציות ונראה כי גם ברמה המקומית נרשמת התעוררות. מזה זמן רב שמפלגות הליכוד ויש עתיד פועלות בעיר בחוגי בית, מפגשים ועוד ולהן הצטרפו בשבוע האחרון שתי מפלגות נוספות. הראשונה, מפלגת כולנו בראשות משה כחלון והשנייה "חוסן לישראל" בראשות הרמטכ"ל במיל' בני גנץ.
את מטה מפלגת כולנו שבראשה עומד איתי כהן, חבר מועצת העיר, תנהל עו"ד ענבל אפשטיין- כידרה ובראש מטה "חוסן לישראל" יעמוד לירז וזאן. השניים מוכרים בציבוריות העפולאית, בין היתר בשל הבחירות המקומיות האחרונות. כזכור, עו"ד אפשטיין-כידרה לקחה חלק מרכזי בקמפיין של מפלגת "באנו לשנות" בראשות נגה שרון ווזאן הוצב במקום השלישי ברשימת "עוצמה" בראשות שלמה מליחי. בעקבות החלטתה של חמוטל גנון שלא לשמש כחברת מועצה, התקדם וזאן למקום השני שהקנה לו חברות במועצת העיר הנוכחית של העיר.

כולנו: "נקים מטה פעיל ומקצועי"

"היו לי שיחות טובות עם יו"ר מטה כולנו בעיר איתי כהן והחלטתי להצטרף נהל את המטה", אמרה השבוע עו"ד אפשטיין-כידרה והוסיפה: "אנחנו נקים מטה פעיל ומקצועי במטרה לגייס כמה שיותר תומכים ולזכות בכמה שיותר קולות בקלפיות בבחירות הארציות באפריל. כמובן שנערוך גם חוגי בית מסודרים עם חברי הכנסת של המפלגה בהם נציג את המצע ולצד זה נקיים פעילות בשטח".
עו"ד אפשטיין כידרה התייחסה גם לעובדה כי תמכה בבחירות המקומיות בנגה שרון, ראשת יש עתיד ואמרה: "תמכתי בנגה מכיוון שמאוד האמנתי בה, בפרסונה, בעובדה שהיא אישה פורצת דרך שעמדה בראש רשימה בעיר עפולה ועשתה ועושה רבות עבור העיר. השקפתי הפוליטית ברמה הארצית לא קשורה לזו המוניציפאלית. בחודש וחצי שנותרו עד יום הבוחר בכוונתי לתת את כל כולי עבור מפלגת כולנו, בכדי שנזכה למקסימום קולות בקלפיות של תושבי עפולה", סיכמה.
איתי כהן הוסיף: "אנו שמחים שענבל מצטרפת לשורות כולנו. היא אישיות ראויה שהתחברה מיד לערכים החברתיים של כולנו. אני סמוך ובטוח שהיא תתרום רבות. בתקופה הקרובה צפוייים להצטרף לשורות כולנו דמויות בכירות נוספות בעיר, עם רקע חברתי. אני מבטיח שנביא תוצאה מדהימה בקלפיות בתשיעי לאפריל".

איתי כהן עם עו"ד ענבל אפשטיין כידרה ויותם וייסמן
איתי כהן עם עו"ד ענבל אפשטיין כידרה ויותם וייסמן

"יש עתיד": "המטה החזק שלנו עובד בשטח"

בימים אלו מכינה נגה שרון, יו"ר 'יש עתיד' בעפולה ביחד עם מנהל המטה לוקאס אטליס את מטה בחירות של מפלגת 'יש עתיד' בעיר אשר ישרת את סיירות השטח בעמקים ובגליל. לדבריה, המתנדבים הרבים שמצטרפים למפלגה פועלים במטרה להצעיד את 'יש עתיד' ואת העומד בראשה יאיר לפיד לשלטון. "ביום שני בערב הוצגה רשימה איכותית וחזקה כשבעשיריה הראשונה ישנן 4 נשים עם כריזמה ומצויינות, כך גם בעשיריה השניה", אמרה שרון השבוע, "יש לנו מערך שלם של תפקידים – רכז פעילים בקהילת דוברי הרוסית, רכזת ליוצאי אתיופיה, רכז לצרכים מיוחדים ועוד. כמו כן אנו מפעילים מערך של תליית שלטים שעובד במרץ וכבר ערוכים לבחירות. מידי יום מצטרפים עפולאים למפלגת 'יש עתיד' ולמטה המפלגה בעיר. עלינו לטפל בחינוך, ברווחה, בבריאות ובמיגור השחיתות. אני ומנהל המטה לוקאס אטליס מפעילים מטה חזק שעובד בשטח – בכדי שביום שאחרי הבחירות, התושבים לא יגידו לעצמם: 'חבל שלא התאמצתי יותר למען עתיד אחר לילדיי'. מכאן אני פונה לתושבי עפולה והעמקים ואומרת להם שזה הזמן להגיע למפגשים עם חברי כנסת, לבחון את המצעים השונים ולהחליט איזו ממשלה אנחנו רוצים בשבילנו".

נגה שרון
נגה שרון

חוסן לישראל: "אין ימין, אין שמאל, זו לא קלישאה"

חבר מועצת העיר לירז וזאן יעמוד כאמור בראש רשימת "חוסן לישראל" בעפולה. בשבוע שעבר כבר נפגש וזאן עם בני גנץ ובוגי יעלון במפגש של ראשי מטות ערים. לדברי וזאן, הוא החליט לעמוד בראש המטה מתוך הערכה לכישוריו, ניסיונו ויכולותיו הרבים של הרמטכ"ל במיל' להוביל את ישראל בשנים הבאות וכן בשל עובדה שגיסתו מתמודדת ברשימה, “אני מאוד מעריך את פועלם של גנץ ויעלון", אמר השבוע וזאן, “החיבור בינהם, יחד עם יתר חברי הרשימה הוא מצוין בעיניי והוא כולל מנעד רחב של כל החברה בישראל. לא סתם נאמר בסלוגן- אין ימין, אין שמאל, זו לא קלישאה אלא מציאות אמיתית שבאה לידי ביטוי במצע המפלגה".
בשבועות הקרובים מתכוון וזאן לערוך בעיר חוגי בית וכנסים בהם ייקחו חלק בכירים ברשימה, מתוך מטרה לחשוף את המצע ו'האני מאמין' של "חוסן לישראל" בפני בוחרים פוטנציאליים. “אני יודע שעפולה היא עיר שמזוהה עם עם הליכוד, אבל יש מצד שני הרבה בוחרים שיכולים להצביע אחרת וזה קהל היעד אליו נפנה. אני מזהה תומכים לא מעטים שמוכנים כבר עתה להתגייס, לעזור ולהיות שותפים לשינוי. אני בטוח שעפולה תפתיע בסופו של דבר בקלפיות, ושההצבעה לא תהיה רק למפלגת הליכוד".
וזאן כאמור מכהן כחבר מועצת עיר מטעם רשימת עוצמה, שהעומד בראשה, סגן ראש העיר שלמה מליחי מזוהה מאוד עם הליכוד ובמסגרת זו הוא מקיים קשרים ענפים עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, שרים בכירים וחברי כנסת. לדברי וזאן, הוא שוחח עם מליחי בנושא והסביר לו את עמדותיו, “אני לא פקוד של מפלגת הליכוד", אמר וזאן, “הצטרפתי למפלגה של שלמה מליחי בבחירות מכיוון שהאמנתי בדרך שהוא מוביל, מכיוון שאני יודע איזה ראוי הוא וכמה הציבור חשוב לו. גם עתה אנחנו בקשרים מצויינים והפעילות שלי בחוסן לישראל לא תפגע בעבודתנו הציבורית ובשיתוף הפעולה הציבורי שלנו. אני יכול להוסיף שהוא נתן לי את זכות הבחירה להחליט- מתוקף העובדה שאני אדם בוגר. חייבים לעשות את ההפרדה בין ההצבעה המקומית לארצית, אבל לצערי יש ציבור לא קטן שלא עושה זאת. בסופו של דבר חשוב לי להשפיע על עתיד העיר עפולה ואני סמוך ובטוח שאוכל לעשות זאת ביתר שאת, במסגרת הפעילות שלי בחוסן לישראל שצפויה להיות מפלגה משפיעה לאין שיעור לאחר הבחירות", סיכם וזאן.

לירז וזאן
לירז וזאן

ליכוד: "עפולה צבועה בכחול כבר שנים רבות וכך יהיה גם בעתיד"

במפלגת הליכוד כאמור כבר עובדים לקראת הבחירות מזה חודשים ארוכים במפגשים קבועים עם חברי כנסת ובכירים. הסקרים המנבאים 30 ו-35 מנדטים לראש הממשלה בנימין נתניהו מכניסים רוח גבית לפעילים ומעודדים אותם לפעול בעיר שמזוהה מאוד עם המפלגה ושזכתה לאחוזי הצבעה מרשימים בבחירות בשנים עברו.
"אני בטוח שתושבי עפולה יבחרו ליכוד, העיר צבועה בכחול כבר עשורים רבים וזה לא הולך להשתנות בבחירות הקרובות", אמר השבוע כפיר סרוסי שעומד בראש הסניף בעיר, “בסביבות חג הפורים או לאחריו נערוך כנס עם פעילים וחברי כנסת בכירים. ייתכן גם שראש הממשלה בעצמו יגיע לעיר", סיכם סרוסי.

כפיר סרוסי
כפיר סרוסי

 

 

עפולה: מפגש פסגה של כל ראשי הרשויות באזור

|