ערן שדו מונה למאמן הכושר של הנבחרת: "הגשמת חלום"

הוא החל את דרכו כמאמן כושר לפני 19 שנה בעפולה תחת קלוד דהן, בהמשך הפך לאחד ממאמני הכושר המוערכים בארץ (הרצליה, הפועל ר"ג בני יהודה וקרית שמונה), ואתמול הוא כבר מונה למאמן הכושר של הנבחרת הלאומית. ערן שדו (41), עפולאי לשעבר שמתגורר כיום בכפר יחזקאל, הגשים חלום: "תחושת סיפוק אדירה שלא ניתנת לתיאור במילים".

כבוד לעמק: מאמן נבחרת ישראל החדש, אלישע לוי, הרכיב את הצוות המקצועי לקראת קמפיין מוקדמות מונדיאל 2018, והוא כולל בין היתר את מאמן הכושר המקומי, ערן שדו.
שדו (41), עפולאי לשעבר שמתגורר כיום בכפר יחזקאל, החל את דרכו בתחום הכושר לפני כ-19 שנה. התחנה הראשונה בקריירה שלו הייתה קבוצת הכדורגל העירונית של עפולה, תחת הדרכתו של המאמן המקומי קלוד דהן. בהמשך, המאמן מוכשר טיפס בהדרגה והגיע לרמות הגבוהות כשבדרך הספיק לעבוד כמאמן כושר בהפועל ר"ג, הרצליה, בני יהודה וקרית שמונה, איתה גם זכה באליפות היסטורית בעונת 2011/12.
בשנים האחרונות הפך ערן שדו, ודי בצדק, לאחד ממאמני הכושר המוערכים בליגה הבכירה, כזה שהשם שלו הולך לפניו וזוכה להערכה עצומה אצל כל הקולגות.

• "מדובר בהתרגשות עצומה שקשה להסביר אותה במילים"

כל מי שהכיר את האישיות הכובשת ובמיוחד את העבודה המקצועית שלו לאורך השנים, ידע כמעט בוודאות ששדו יגיע רחוק, וזה רק עניין של זמן. "הוא הגיע רחוק מאוד ולא בזכות קשרים וחברים אלא בזכות היושר הפנימי והמקצועיות שהיו נר לרגליו", אמר אחד מאנשי המקצוע באזור.
שדן, עצמו, סיפר בראיון מרגש ל'עמקניוז': "מדובר בהתרגשות עצומה שקשה להסביר אותה במילים. אני מלא גאווה. לחשוב ללבוש את המדים של נבחרת הלאומית ולשמוע את ההמנון זה הגשמת חלום".
על התחושות שליוו אותו מהרגע שקיבל את המינוי המכובד, הוסיף שדו: "מגיל צעיר מכוון לירח וליפול בין כוכבים. להגיע לנבחרת זו פסגת השאיפות של כל איש מקצוע בארץ. מדובר בתחושת סיפוק שלא ניתנת לתיאור במילים. ברגע שאתה מקבל תפקיד כזה אתה מתחיל לחשוב על ההורים, על הערכים שגדלת עליהם, על האישה והילדים, על היקרים שכבר לא נמצאים אhתך. אני מאושר. אעשה הכל בכדי להצדיק את הקרדיט שניתן לי".