ערב מרגש מתוצרת העמק: שירי פסטיבלי הזמר והפזמון

חבורות הזמר של עמק יזרעאל – שמונה במספר, התכנסו בשבת החולפת לערב חבורות הזמר השנתי של המועצה בסימן שירי פסטיבלי הזמר והפזמון. צילום: שאול רחמים

הערב נערך באולם המופעים ביפעת, במעמד ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל – אייל בצר ובהשתתפות חבורות הזמר הנתמכות על ידי המועצה: "שדות" – מבית לחם הגלילית, בניצוחו של אילן אבירם, "היוגבים" – מהיוגב, בניצוחה של יעל קיין, חבורת הזמר של כפר תקווה בניצוחו של הלל ירון, "אבא" של אלוני אבא בניצוחו של יפתח גרשון, חבורת הזמר של תמרת – בניצוחו של אסף פיוטרקובסקי, "אלגרוס" – בניצוחה של רחל גרוס, חבורת הזמר "הרוח הטובה" – בניצוחו של אבי בן עוז ו"עדשים" – חבורת הזמר של תל עדשים – בניצוחו של יפתח גרשון.
החבורות והמקהלות של העמק עלו בזו אחר זו לבמה ושרו ממיטב הרפרטואר שלהן, בהפקה מוסיקלית של יפתח גרשון. ריגשה במיוחד מקהלת כפר תקווה, בה שרים דיירי הכפר בעלי צרכים מיוחדים, שהפליאו בשירה וזכו לתשואות רמות מהקהל הרב.
הערב הוא פרי שיתוף פעולה של המועצה האזורית עמק יזרעאל וחבורות הזמר, הנתמכות לאורך השנה על ידי מחלקת התרבות בפעילות המקהלות ביישובים בכלל ובאירוע זה בפרט.
את הערב הנחתה בחן רב רחלי גורדון, זמרת הגבעטרון, שסיפרה על השירים ועל המבצעים. בתחילת הערב, מנהלת מחלקת התרבות רחלי אבידב, אמרה: "אנחנו שמחים לקדם ולתמוך בתושבי העמק שנהנים לשיר וליהנות מזמר עברי, נמשיך לתת במה לחבורות שלנו ולעשייה החשובה הזו".
ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל אייל בצר, סיכם: "אנו שמחים לארח את חבורות הזמר שלנו, שנמשיך לקיים תרבות איכותית ושלא נפסיק לשיר".