ערב כדורסל לזכרם של שחקני הפועל עפולה וחניכי ביה"ס לכדורסל 

ערב הזיכרון יתקיים יתקיים בהיכל הספורט העירוני במעמד ראש העיר אבי אלקבץ ומנכ"ל רשת "שחקים" דניאל בן, הורים וחברים. בסיום הטקס יתקיים משחק של הקבוצה הבוגרת של הפועל עפולה מול גליל עליות במסגרת הליגה הלאומית

ביום שלישי הקרוב יתקיים בהיכל הספורט העירוני ערב הזיכרון המסורתי לזכרם של שחקני הפועל עפולה בוגרי המועדון, חניכי ביה"ס לכדורסל ומנהל קבוצת הנוער שאינם עמנו עוד. האירוע,  המאורגן ע"י אגף הספורט העירוני הפועל תחת רשת "שחקים", בשיתוף מועדון הכדורסל, יתקיים בנוכחות ראש העיר אבי אלקבץ ומנכ"ל רשת "שחקים" דניאל בן, ויתחיל בשעה 18:00 עם טקס מרגש לזכרם, בו יוצג סרטון המתאר את סיפוריהם של הנופלים ולאחר מכן, משחק צמרת בליגה הלאומית של הקבוצה הבוגרת הפועל עירוני עפולה נגד הפועל גליל עליון.
שחקני המועדון שנפלו כוללים את הדור הוותיק, שאותם מכירים ותיקי המועדון שהקימו את הפועל עפולה בשנת 1963, דב הירש, עופר רותם, גרשון בלאו ואריה דובנוב שנפלו במלחמות ישראל ובמילוי תפקידם.
אחריהם שחקני בית הספר לכדורסל של המועדון, שחקנים שניבאו להם גדולות, אך הלכו מאיתנו בנסיבות מצערות: חן שחל שנהרג בתאונת דרכים שבועיים לאחר שהיה בן 18, רונן סיבוני שנהרג אף הוא בתאונת דרכים בדרכו חזרה מבילוי בגיל 16 בלבד וגילי צוריאנו שנהרג בתאונת אימונים באסון הכבל של יחידת 669. מנהל קבוצת הנוער הוותיק מוריס כהן נפטר במהלך משחק בקיבוץ גן שמואל. 


  [dfp name="728×90" height="728" width="90"]  


ניב יבור, בן גילו של גילי עוד הספיק לשחק בקבוצה הבוגרת בערב הזיכרון על שמם של חבריו (חן, רונן וגילי) עימם שיחק. את מותו מצא אף הוא בתאונת דרכים בצומת בית ליד בעת ששימש כעובד משרד הביטחון בגיל 27. משה אוחיון שהיה ספורטאי מצטיין והספיק לשחק עד גיל 16 בקבוצת המועדון נפל בקרב בגיל 20 מהתפוצצות פגז מרגמה בעת ששירת בפלחה"ן גולני.
אביעד עקירב שאף הוא היה שחקן מצטיין ואף בוגר מגמת חנ"ג בביה"ס בן גוריון, שירת כמדריך אימון גופני ולמרות שלא סבל מבעיות בריאותיות מצא את מותו במהלך אימון בחדר הכושר בבסיס. אביעד הוא בן הזקונים של הוריו עזרא וגילה שאיבדו עוד קודם לכן את בנם הבכור עמית גם כן בעת מילוי תפקידו בשירות הצבאי.
רק לפני כארבע שנים איבד המועדון את דן סלע, בוגר המועדון כשחקן ומי שעוד הספיק לשמש כעוזר מאמן בקבוצת הנערים לאומית. המועדון החליט להנציח את זכרו בטורניר מסורתי שנערך זו השנה החמישית לפני כחודש. במועדון מתפללים כי תמונתו של דן סלע תהיה התמונה האחרונה שתעלה על קיר הנופלים בחדר ההנצחה לזכרם.