ערב הוקרה ופרידה מהרב זמיר: רב המועצה האזורית עמק יזרעאל ב 42 השנים האחרונות

הרב זמיר, הודה למברכים הרבים ואמר: "כשעליתי כילד לארץ ממרוקו, מי חשב שאגיע לכאן, שאהפוך לרב, אשרת בצבא ואז אהיה רב עמק יזרעאל מעל ל 40 שנה"

בערב חגיגי במעמד ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל – אייל בצר, ח"כ איתן ברושי, הנהלת המועצה, נציגי דת מיישובי המועצה ואורחים רבים, המועצה הדתית הוקירה את פועלו של הרב מרדכי זמיר, רב המועצה האזורית עמק יזרעאל. זמיר, שעלה לארץ בילדותו המוקדמת ממרוקו, שימש כרב המועצה כ 42 שנים. והיה רב פעלים: הרב זמיר השיא זוגות רבים מעמק יזרעאל בסגנונו הייחודי, עם הומור, לעיתים בשטח, בחורשה, באמצע הטבע, או באולם מרוחק. הכל ברוח טובה, בנועם ומקצועיות. כמי שאמון על הכשרות, סייע רבות לחקלאי העמק – הכשיר את כל התוצרת וכולם מכירים לו תודה ואוהבים אותו. זמיר מצטיין בצניעות וברוח של אהבת אדם ואדמה – אוהב את העמק, את אנשיו, בכל מפגש עם יהודים ערבים ונוצרים מקדם מסרים של חיים משותפים, של שלום ואחווה. בכל חג ומועד במועצה, מגיע, אומר דבר תורה, מברך, שר, תוקע בשופר, משרה בנוכחותו אוירה טובה, יהדות יזרעאלית, טובה ומחבקת, מקבלת כל אדם באשר הוא.

ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל, ברך את הרב זמיר ואמר: "מוקירים ומעריכים את עשייתך הברוכה במשך יותר מארבעה עשורים נגעה בלבבות רבים, סייעה לחקלאים, לתושבי העמק, העשרת את כולנו בלימוד, תרמת לאחווה וקירוב לבבות". יוסי אקרמן, תושב בית לחם, ברך בשם היישובים והודה לרב זמיר על פועלו: "לימדת את החקלאים לאהוב ולהעריך את תהליך ההכשרה, תודה אישית לך – שהשאת את ארבעת ילדינו, על כל מה שלמדנו ממך". עוד ברכו בערב בני משפחתו של הרב, ח"כ איתן ברושי שהודה לרב על פועלו ומזכירת המועצה הדתית חיה קליגר העובדת עם הרב שנים רבות.  הקהל נהנה משירתו השמימית של שי אברמסון, החזן הצבאי הראשי לשעבר.

הרב זמיר, הודה למברכים הרבים ואמר: "כשעליתי כילד לארץ ממרוקו, מי חשב שאגיע לכאן, שאהפוך לרב, אשרת בצבא ואז אהיה רב עמק יזרעאל מעל ל 40 שנה. ברוך השם, גידלנו כאן שבעה ילדים ונכדים לרוב, תודה לכולכם". את הערב ליוותה תערוכה "החתונות שלנו" שסקרה מעל 4 עשורים של חתונות שערך הרב – במקרים מסויימים חיתן הורים, וכעבור שני עשורים את בניהם.