עפולה: 5 פשיטות משטרתיות נגד מקומות שמשמשים להימורים בלתי חוקיים

בשבוע שעבר פשטה המשטרה על מקום נוסף. ערכות המחשב (22) והמסכים (26) ושאר הציוד נתפסו ובכוונת המשטרה לבקש את חילוטם בסיום ההליך המשפטי לטובת מוסדות חינוך בעיר

במסגרת המאבק בתופעת ההימורים הבלתי חוקיים, שוטרי תחנת עפולה פשטו בשבוע שעבר על מקום ברחוב קהילת ציון 9 עפולה הידוע כמקום המשמש להימורים בלתי חוקיים.
המפעיל בן 40, תושב העיר, עוכב לחקירה ונפתח נגדו תיק פלילי. 11 שחקנים שהיו במקום עוכבו גם הם לחקירה.
ערכות המחשב (22) והמסכים (26) ושאר הציוד נתפסו ובכוונת המשטרה לבקש את חילוטם בסיום ההליך המשפטי לטובת מוסדות חינוך בעיר.
במטרה למגר את תופעת ההימורים בנוסף לחקירה פלילית ותפיסת הציוד, מפקד מחוז צפון הורה על צו סגירה של המקום למשך 30 ימים ובהמשך יוחלט האם להגיש בקשה לסגירת בית העסק לצמיתות.
מדוברות המשטרה נמסר: "זוהי הפשיטה ה-5 בעיר עפולה והסביבה במהלך החודשיים האחרונים ומשטרת ישראל תמשיך לפעול בכל האמצעים העומדים לרשותה במאבק כנגד פעילות עבריינית של הימורים בלתי חוקיים. המשטרה תגיע גם לכל אותם מקומות המוסווים כעסקים תמימים ולמעשה מנהלים במקום פעילות עבריינית ענפה של הימורים בלתי חוקיים. לתופעת ההימורים הבלתי חוקיים השפעות שליליות רבות: כניסה לחובות והתמוטטות כלכלית של המשתתפים הגורמת בתקופת הקורונה להרס משפחות, הלוואות בשוק האפור בריבית גבוהה מאוד אשר ברוב הפעמים גוררת גם סחיטה באיומים ובכוח וכן צבירת הון שחור ע"י גורמים עבריינים שאינו מדווח ותומך בפעילות עבריינית אחר".