עפולה: תלמידים נפגשו עם טייסי חיל האוויר ולמדו להטיס F16 בסימולטור

במפגש התלמידים האזינו להרצאה של א', טייס חיל האוויר, שסיפר על חייו של טייס מבצעי בחיל האוויר ובהמשך הדריך אותם על הסימולטור

לאחר שנה של מפגשי זום יצאו לאחרונה תלמידי כיתות ה'- ו' מבית הספר "יהלום" לראשונה מגבולות חדרם והתנסו בהטסת מטוס קרב באמצעות סימולטור כחלק מלימודי תכנית "הטייסת" שהחלה השנה בבית הספר.
במהלך ההתנסות על סימולטור של מטוס ה- f16 זכו התלמידים להפוך לטייסים ליום אחד ובתהליך האישי והקבוצתי פיתחו מסוגלות אישית, הערכה עצמית ואחריות אישית וחברתית תוך חתירה למיצוי מצוינות. עוד בטרם התנסו התלמידים על הסימולטור הם השתתפו בהרצאה של א', טייס חיל האוויר, שסיפר על חייו של טייס מבצעי בחיל האוויר ובהמשך הדריך אותם הסימולטור כשהמוטו הוא: כל אחד יכול להטיס מטוס.
כידוע, במסגרת תכנית "הטייסת" שהושקה בשנה האחרונה נפגשים התלמידים בהדרכת אירנה לוקין עם הטייסים בבית הספר ובטייסת ליסרוגין. המפגשים משמשים כגורם ממנף ויוצרים עבור הילדים תחושת שייכות למיתוס הרגשה של גאוות יחידה. יש לציין כי התכנית שנוסדה במגדל העמק ואותה ייסד ומוביל ראובן צמח, זכתה בפרס משרד החינוך לתכנית חינוכית מצטיינת וזיכתה את חיל האוויר בפרס הרמטכ"ל ליחידה מתנדבת בשל מעורבותן של טייסות מבצעיות בפעילות.
פרח בר כהן, מנהלת בית הספר "יהלום", סיפרה על המפגש: "הביקור עורר התרגשות גדולה בקרב התלמידים, לאחר תקופה ארוכה של למידה מרחוק ושהייה בבית. תפקידנו לחנך את הילדים להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמם, לשכלל את היכולות ולהיות בתהליך של שיפור מתמיד. לחלום בגדול! להעז! להגשים!".