עפולה: תכירו את מגרשי הקורונה בעיר

על רקע עלייה משמעותית בתחלואת נגיף הקורונה החליטה הממשלה לאחרונה כי ברשויות המקומיות יכשירו את פקחי הרשות לתת מענה נרחב הן בהסברה והן באכיפה במרחב הציבורי לשמירה על התו הסגול של משרד הבריאות. צילום: דוברות עיריית עפולה

כ-20 פקחים ופקחיות של יחידת השיטור העירוני ומחלקת הפיקוח בעיריית עפולה הוכשרו לאחרונה על ידי נציגי משרד הבריאות כיצד לבצע הסברה ואכיפה במרחב הציבורי לשמירה על התו הסגול.
כזכור, בגל הקורונה הראשון היו שוטרי תחנת המשטרה האמונים על האכיפה ברחובות העיר, במקומות הציבוריים, במרכזי קניות ובחניות ואילו שוטרי יחידת השיטור העירוני ופקחי הרשות גויסו לטובת מבצעי חלוקת אלפי מנות מזון וחבילות מזון לאזרחים הוותיקים ולמשפחות הזקוקות לכך וכן למבצעי הסברה לבעלי עסקים ולשוהים במרחב הציבורי מתוך כוונה להגביר את המודעות לשמירה על הנחיות התו הסגול.
במקביל להסברה החלו פקחים של העירייה לסייר ברחובות העיר ולחלק מסכות לאנשים שאין ברשותם מסיכה ולרענן את ההנחיות בבתי כנסת, בתי עסק ובמרחב הציבורי.
בסופ"ש האחרון יצאו פקחי הרשות למבצע מרגש נוסף כאשר חילקו ברכה ושי עוגה לשבת מתנת תושבי העיר עפולה לכל מאומתי הקורונה בעיר עם איחולי החלמה מהירה.

הפקחים חילקו בשבת האחרונה עוגות לכל חולי הקורונה בעיר בשם תושבי העיר. צילום: דוברות עיריית עפולה
הפקחים חילקו בשבת האחרונה עוגות לכל חולי הקורונה בעיר בשם תושבי העיר

יהודה כהן, מנהל אגף הפיקוח, אמר :"התפקיד שלנו הוא להיות על המשמר ולדאוג שהציבור ישמור על הריחוק החברתי, יעטה מסיכה וייצמד להנחיות התו הסגול במרחב הציבורי והן בבתי עסק שם יש להקפיד על רישום מסודר, מדידת חום והקפדה על היגיינה. הנוכחות המתמדת שלנו בשטח מסייעת ותורמת משמעותית לשמירה על הנחיות משרד הבריאות, הציבור מבין את חשיבות הדברים וישנו שיתוף פעולה מצוין ומלא בין הפקחים לאזרחים".