עפולה: תו החנייה השנתי לתושבי העיר יקוצץ בחצי

משרד הפנים ומשרד התחבורה אישרו לעיריית עפולה להפחית את מחיר תו החנייה השנתי מ-60 שקלים ל-30 שקלים בלבד, מהנמוכים בארץ

בשורה משמחת לתושבי העיר עפולה: עלות תו החנייה השנתי קוצצה בחצי ותעלה מעתה 30 שקלים בלבד, בין הרשויות הנמוכות בארץ, בחנייה מסומנת כחול-לבן ובמקומות המורשים לכך. כזכור, לפני חודשים ארוכים ביקשה עיריית עפולה להתקין תיקון לחוק העזר העירוני 'העמדת רכב וחנייתו' מתוקף סמכותה לפי סעיפים 250 ו-251 לפקודת העיריות ולפי סעיף 77 לפקודת התעבורה כדי להפחית את עלות תו החנייה השנתי ולשם כך נזקקה לאישור שר הפנים ושרת התחבורה שחתמו על הצו בשעה טובה.
מעתה, לאחר שהתיקון לחוק העזר אושר, עלות תו החנייה העירוני תעמוד על 30 שקלים לכל השנה במקום 60 שקלים כפי שהיה עד כה, וזאת לתושבי עפולה בלבד. שינוי זה מצטרף להשקה של "תו הזהב" שהתקבלה אף היא לפני כשנה ובמסגרתה אזרחים וותיקים (מעל גיל 67) אינם צריכים לשלם יותר בעבור חנייה בכחול לבן.
ראש העיר אבי אלקבץ התייחס להחלטות ואמר: "ההטבות בנושא החנייה מתווספות לביטול מכונית הכסף אותה ביצענו בתחילת הקדנציה כי אני מאמין שתפקיד העירייה, בוודאי בתקופה כזאת, אינו לחלוב את התושבים אלא להקל עד כמה שניתן. יחד עם זאת לא נתפשר בכל הקשור לבריונות בכביש, חנייה בחניות נכים, חנייה מסוכנת באדום לבן או בקרבת מעברי חציה. בטיחות התושבים היא מעל הכל". 

 

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|

העמק: רופאות ורופאי נשים מוחים על צביעות העולם הליברלי – אל מול פשעי המלחמה של החמאס

|