עפולה תארח לראשונה את טורניר המאסטרס

עיריית עפולה באמצעות מועדון הטניס העירוני ואיגוד הטניס סיכמו כי טורניר המאסטרס של שנת 2020 יתקיים במתחם הטניס בעפולה. ראש העיר אלקבץ: אנחנו שמחים לארח טורניר בסדר גודל כזה במתחם הטניס שלנו".

מתחם הטניס של עפולה יארח השנה לראשונה את טורניר המאסטרס שיסכם סבב של שלוש תחרויות לבוגרים "סבב Volvo 2020" בבעלות חברת 'מאיר' של יענקלה שחר, כך סוכם לאחרונה בין מנכ"ל האיגוד אבי לחיאני, עמוס מנסדורף המנהל המקצועי של האיגוד, אלכס חבקין מנהל התפעול של האיגוד, מנהל אגף הספורט ברשות שלומי אלבז ועמותת מועדון הטניס בעפולה.
מדובר למעשה בסבב של ארבע תחרויות נושאות פרסים כספיים לגברים ולנשים כאשר שלושת התחרויות לאומיות הראשונות יהיו על סך פרסים של 30,000 שקלים לכל תחרות ותחרות מאסטרס אחת מסכמת בעפולה תהיה על סך פרסים של 60,000 שקלים, בה ישתתפו 8 השחקנים והשחקניות שיצברו את מירב הנקודות בשלוש התחרויות הראשונות.

אבי לחיאני ועמוס מנסדורף עם מנהל אגף הספורט שלומי אלבז בסיור במתחם בעפולה. צילום: דוברות עיריית עפולה
אבי לחיאני ועמוס מנסדורף עם מנהל אגף הספורט שלומי אלבז בסיור במתחם בעפולה. צילום: דוברות עיריית עפולה


כחלק מהתכנית פרסם איגוד הטניס כי צפויות תחרויות מרתקות שכן בכירי הטניסאים הישראלים נמצאים כרגע בישראל בשל הקורונה ומתאמנים לקראת התחרויות הנ"ל שיתקיימו כולן בחודש הקרוב כאשר התחרות הראשונה תתקיים בין התאריכים 14-21 ליוני במרכז הטניס של אשקלון, התחרות השנייה תתקיים בין ה-28-21 ביוני במרכז הטניס של יפו, התחרות השלישית תתקיים ב28.6-5.7 במרכז הטניס העירוני ברעננה ותחרות הגמר המסכמת- המאסטרס תתקיים בין ה-6-8 ליולי במתחם הטניס בעפולה ובה ישתתפו השחקנים שעלו מהתחרויות בסבב, 8 גברים, 8 נשים ו-8 זוגות.
ראש העיר עפולה אבי אלקבץ הוסיף: "אנחנו שמחים לארח את טורניר המאסטרס במתחם הטניס שלנו. אירוח טורנירים כאלה יסייע לנו להפוך את מועדון הטניס בעפולה למועדון מוביל בארץ".   

 

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|

נוף הגליל על הפודיום

|