עפולה: שמונה מבני המסחר הראשונים במתחם התחנה הגיעו לעיר

בעוד כחצי שנה לערך ייחשף פרוייקט התיירות המסקרן של העיר ויושק באירוע ייחודי. השבוע הגיעו למתחם שמונה מבנים יבילים שישמשו למסחר. תומר חדד, מנכ"ל החברה הכלכלית: "אני צופה שמתחם התחנה יהיה יפהפה, מדהים ומקום בילוי אידיאלי לקהל נרחב"

מתחם התחנה החדש בעפולה צפוי להיחנך בעוד כחצי שנה באירוע השקה ססגוני בו צפויות למשתתפים הפתעות רבות. בימים אלה, קבלני הביצוע פועלים במשנה מרץ לקדם את הפרוייקט שנחשף אט אט, בדרך להפוך בעתיד למתחם תרבות פנאי מוביל בבירת העמק.
במסגרת זו, ביום ראשון, בשעת לילה מאוחרת, 'נחתו' בעיר שמונה מבנים יבילים ראשונים שישמשו למסחר. בשבועת הקרובים יגיעו מבנים נוספים למתחם וסך הכול יפעלו במקום כ-24 מבנים ייחודים, מרביתם למסחר ומספר מבנים נוספים ישמשו לשירותים לקהל הרחב ולמשרד מנהלת הפרוייקט.

תומר חדד מנכל החברה הכלכלית עפולה במשרדו
תומר חדד מנכ"ל החברה הכלכלית עפולה

תומר חדד, מנכ"ל החברה הכלכלית בעיר, סיפר השבוע כי הפרוייקט מתקדם על פי לוח הזמנים שנקבע לו וכבר במהלך חודש אוגוסט או ספטמבר הקרוב, הוא יגיע לסיומו לאחר שהושקעו בו כ-35 מיליון שקלים.

• "הכוונה היא ליצור מתחם שוקק פעילות"

"שמחנו לקבל את המבנים השבוע, בדרך להשלמת הפרויקט", אמר השבוע חדד, "המבנים היבילים, שמונה במספר, עשו את כל הדרך מאזור אשדוד לעפולה, בירת העמק. החברה שזכתה במכרז לבנייתם סיפקה לנו אותם כפי שנדרשה, בגובה של ארבעה מטרים ואורך של כ-11 מטרים.
בימים הקרובים נצא בקול קורא להפעלת המבנים בשכירות, ולאחר הפתיחה המדוברת, הדוכנים במבנים הללו יפעלו לאורך כל ימות השבוע ויספקו חווית בילוי ותרבות מהנה וייחודית למבקרים מהעיר, מהעמק ומכל רחבי הארץ. הכוונה היא ליצור מתחם שוקק פעילות עם דגשים על חנויות ייחודיות ומעניינות שימשכו תנועה ערה של קהל למקום".

המבנים היבילים שהונחו במתחם הרכבת
המבנים היבילים שהונחו במתחם הרכבת

מתחם התחנה מחולק לשניים. בחזית המערבית שמצויה בשלב מתקדם פועלים עדיין אנשי מקצוע לקדם את השלמת התשתיות השונות ולהתקין מצעים וריצוף.
בחלק המזרחי של הפרויקט ייצקו השבוע רצפה באוהל שיוקם במתחם ובו ייערכו הופעות ואירועים על בסיס קבוע. במתחם גם יוצבו מתקני הצללה ייחודים. עבודות השימור במתחם הגיעו לסיומן. "כפי שאמרתי בעבר, אני צופה שמתחם התחנה יהיה יפהפה, מדהים ומקום בילוי אידיאלי לקהל נרחב, צעירים, מבוגרים, ילדים, משפחות ועוד.
כבר עתה יש התעניינות רבה לגביו, גם מצד התושבים וגם מצד אנשי עסקים שרוצים להפעיל דוכנים במתחם. מה שבטוח – לתושבי עפולה והאזור יש למה לצפות", אמר השבוע חדד.