עפולה: שוטרים עצרו חשוד בניסיון לפרוץ קופה רושמת

במשטרה חושדים כי החשוד שנתפס, בשנות הארבעים לחייו, ניסה לפרוץ קופה שנגנבה ככל הנראה מהתפרצות לעסק בעיר לפני מספר ימים

 

שוטרי תחנת עפולה שפעלו אמש בשעות הלילה, הבחינו בגבר שניסה לפרוץ בכח רב קופה רושמת שהוסלקה וככל הנראה נגנבה מהתפרצות לעסק בעיר לפני מספר ימים. חוקרי התחנה החלו לבדוק החל מהיום את מעורבותו של החשוד שנתפס- במקרי התפרצות נוספים. בדוברות המשטרה הוסיפו כי החשוד בניסיון לפרוץ את הקופה הרושמת הוא תושב העיר, באמצע שנות הארבעים לחייו, "החשוד נעצר והיום בבוקר ביקשו חוקרי המשטרה להאריך את מעצרו בבימ"ש שלום נצרת", סיכמו במשטרה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


 

עדכון בנוגע לחקירת טכנאי הרנטגן החשוד בצילום מתלוננת באמצעות הנייד שבשימושו. ביהמ"ש המחוזי בנצרת אסר לבקשת הסנגור פרסום של כל פרט מזהה הנוגע לפרטי החשוד והקורבן בפרשה וכן אסר פרסום פרטים אודות החקירה עד להחלטה אחרת.

כזכור, קטינה בת 17 וחצי הגיעה ביום חמישי שעבר למכון רנטגן בבעלות פרטית באזור העמקים עם הפניה לבצע צילום רפואי. המטופלת מסרה את טופס ההפניה לטכנאי הרנטגן וזה ביקש ממנה להתפשט ולעצום עיניים. במהלך הצילום הבחינה המטופלת כי החשוד מצלם אותה באמצעות מכשיר סלולר. המטופלת בתגובה דרשה מיד הסבר למעשיו של הטכנאי ובמקביל התקשרה למוקד תחנת המשטרה. הטכנאי החשוד במעשה, (34) תושב אחד מכפרי הסביבה עוכב על ידי השוטרים שהגיעו למכון הרנטגן, ולאחר חקירה נעצר ונכלא.

כתב אישום יוגש בגין רצח בת 48 מעפולה

|

סמוך לנהלל: נשק מוסלק נמצא ברכב

|